برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه علمی کاربردی

مسابقات شطرنج پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با معرفی برگزیدگان هر ماده به کار خود پایان داد.

برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی  این استان گفت: پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهرکرد برگزار شد.

حسینی افزود: در این رقابت‌ها در ماده تیمی استاندارد تیم تهران غرب با ۲۲.۵ امتیاز به مقام نخست دست یافت.

حسینی بیان کرد: اصفهان با ۱۷.۵ امتیاز دوم شد و تیم قم با ۱۳ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

حسینی ادامه داد: در مقام میزی ماده استاندارد هم از میز یک ابراهیم جعفری از چهارمحال و بختیاری اول شد مهدی بویر احمدی از کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه دوم قرار گرفت و امیر منظوری از گیلان به مقام سوم دست یافت.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی افزود: در مقام میزی ماده استاندارد از میز دو بهرنگ مهدی آبادی از تهران غرب به عنوان نخست، محمد حدادپور از کهگیلویه و بویر احمد به عنوان دوم و صمد زینت الدینی از آذربایجان شرقی  به عنوان سوم دست یافتند.

حسینی گفت: در مقام میزی ماده استاندارد از میز سه رضا صادقی از تهران غرب اول شد و محمد سعید خدادادی در جایگاه دوم ایستاد، در این رده محمد رضا رنجبر از استان فارس به مقام سوم دست پیدا کرد.

او اضافه کرد: در انفرادی ماده سریع مسعود مصدق پور از تهران غرب اول شد و محمد حداد پور از کهگیلویه و بویر احمد در جایگاه دوم ایستاد، دراین ماده بهرنگ مهدی آبادی از تهران غرب در جایگاه سوم قرار گرفت.

حسینی افزود: در انفرادی ماده برق آسا مسعود مصدق پور، رضا صادقی و کسری شهبازی از تهران غرب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را ازآن خود کردند.

انتهای پیام/پ

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.