سرعت عمل به هنگام تماس فوریت های پلیسی

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آمادگی پاسخگویی به تماس‌های مردمی دارد.

شجاعی نسب معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۱۵۰ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی گرفته شده است.

او  با بیان اینکه  بیش از ۳۵ درصد این تماس‌ها  پلیس ۱۱۰ وارد عمل شده است افزود: بخشی از این تماس‌ها تحت عنوان تماس‌های غیر ضروری است که در زمره مزاحمت تلفنی قرار می‌گیرند.

شجاعی نسب ادامه داد: بین ۲۵ تا ۳۰ درصد مزاحمین تلفنی فوریت‌های پلیسی به مراجع قضایی معرفی شده اند.

شجاعی نسب با اشاره به اینکه پلیس علاوه بر پاسخ گویی در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تمامی مراکز پلیس به صورت شبانه روزی پاسخگوی مردم خواهد بود گفت: در این مرکز مسائل امنیتی، سرقت مسلحانه، گروگان گیری و آدم ربایی پیگیری می‌شود.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس پاسخگویی تمامی تماس‌های دریافتی از سوی مردم است ولی فقط در مواقع ضروری به محل مورد نظر مراجعه می‌کند.

او افزود: همکاران فوریتی در مواقع ضروری برای مراجعه به مکان‌هایی در مرکز استان بین ۸ تا ۱۰ دقیقه و در خارج از مرکز استان بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در محل حاضر هستند و به هم استان‌ی ها خدمات می‌دهند.

شجاعی نسب در ادامه با اشاره به اینکه پاسخگویی به تماس‌ها در مرکز استان رسیدگی می‌شود گفت: لازم است تا همشهریان در سراسر استان نشانی دقیق محل مورد نظر را به هنگام فوریت‌ها اعلام کنند.

انتهای پیام / ط آ

۱۵۰ هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار