فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح:

یادواره شهدا باعث می شود هدف اصلی انقلاب و اسلام را گم نکنیم

سردار باقرزاده گفت: یادواره شهدا در هیاهو‌های تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی باعث می‌شود به انحراف کشیده نشویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سردار سیدمحمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح  پنجشنبه هفدهم مرداد ماه در یادواره حجت‌الاسلام شهید محمد شیخ‌شعاعی و گرامیداشت شهدای غواص در گلزار شهدای کرمان گفت: استان کرمان در ایام شهادت امام محمد باقر (ع) میزبان پیکر مطهر شهیدان قربانعلی پور از شهدای  تازه تفحص شده دفاع مقدس است که در عملیات کربلای ۶ به شهدات رسیده اند.

او تصریح کرد : شهدا راه حق را شناختند و در این راه ایستادگی کردند آنها بصیر و زمان‌شناس واقعی بودند و با بصیرتی که داشتند به تکلیف خود عمل کردند و پای انقلاب ایستادند و در این زمان نیز شهدای مدافع حرم با شناخت از زمانه خود در راه حق و مبارزه با باطل قدم گذاشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: برگزاری یادواره شهدا به ما یادآوری می‌کند در هیاهو‌های تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی به انحراف کشیده نشویم و هدف اصلی انقلاب و اسلام را گم نکنیم زیرا شهدا به ما نشاط می دهند و با عالم حقیقی و الهی ارتباط برقرار کردند.

سردار باقرزاده با بیان اینکه خط امام حسین (ع) خط سرخ شهادت است و شهدا درس آموخته مکتب امام حسین (ع) بودند گفت: این راه ذلت ناپذیر است و شهدا عزتمندانه عمل کردند.

انتهای پیام/ی

برگزاری یادواره شهدا در کرمان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار