عضو شورای عالی فضای مجازی در کهک:

رسانه انقلابی باید به دنبال مطالبات به حق مردم باشد

ضرغامی گفت:رسانه انقلابی شجاعانه به دنبال مطالبات به حق مردم باشد و نگذارد گذر زمان،اهمیت خبررسانی را کمرنگ کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیین گرامیداشت روز خبرنگار با تجلیل خبرنگاران فعال استان در مجتمع غدیر روستای دستگرد بخش کهک قم برگزار شد.

در این آیین از جمعی از خبرنگاران فعال استان قم در نشر و تولید گزارش‌های تصویری و خبری با موضوعات مدافعان حرم، راهیان نور، اردو‌های جهادی تجلیل شد.

عزت الله ضرغامی،عضو شورای عالی فضای مجازی در این مراسم با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای این عرصه را گرامیداشت و تاکید کرد: اصحاب رسانه باید با حرکت در مسیر این شهدای والا مقام، برای اعتلا و پیشرفت جامعه تلاش کنند.

 او شجاعت همراه با صداقت در کار خبررسانی و اطلاع رسانی را مورد توجه قرار داد و گفت: اصحاب رسانه بدون اثرپذیری از احزاب و گروه‌ها، شجاعانه و صادقانه واقعیت‌های جامعه را منعکس کنند.

رئیس اسبق رسانه ملی با تاکید بر ضرورت پویایی و سرزندگی رسانه و تبیین ویژگی‌های رسانه انقلابی و شجاع گفت: رسانه انقلابی باید شجاعانه به دنبال مطالبات به حق مردم باشد و نگذارند گذشت زمان، اهمیت و تاثیرگذاری خبررسانی در جامعه را کمرنگ کند.

حجت الاسلام اکبری نماینده، ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم از خبرنگاران به عنوان نخبگان خدمت رسان در جامعه نام برد و اعتلای ارزش‌های انقلاب اسلامی را مهمترین وظیفه خبرنگاران دانست.

انتهای پیام/ش

تجلیل از خبرنگاران فعال در بخش کهک  قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.