فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح؛

تحریم مسئول دیپلماسی کشور نشان‌دهنده ضعف آمریکا است

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه امروز دشمن جرأت تجاوز به مرز‌های ایران را ندارد، گفت: تحریم مسئول دیپلماسی کشور از سوی آمریکا نشانه ضعف آمریکا است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در پانزدهمین همایش رهروان شهدای کردستان مریوان که در حسینیه لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار شد برگزاری یادواره‌های شهدا را بزرگداشت ارزش‌ها عنوان و گفت: برگزاری چنین مراسماتی تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا است.

او با اشاره به شهادت شهید حاصلی در روز‌های گذشته در منطقه مریوان کردستان، گفت: شهادت این شهید بزرگوار ثمره رشادت‌ها وی بوده است رزمندگان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در مریوان فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند.

سرلشکر مصطفی ایزدی در ادامه اقتدار و عزت امروز نظام را مدیون و مرهون خون شهدا دانست و افزود: با توجه به شرایط همیشه باید خود را برای جهاد اکبر آماده کنیم.

او همچنین به رشادت رزمندگان گیلانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: الگوی این شهدا روحانی مبارز میرزا کوچک جنگلی بود که در زمان خود برای دفاع از اسلام در برابر مستکبران ایستادگی کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اشاعه آرمان‌های انقلاب به سراسر دنیا، گفت: انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در حوزه‌ها مختلف پیشرفت است و امروز در جهان حرف‌های برای گفتن دارد. امروز به واسطه گسترش انقلاب در منطقه شاهد تشکیل جبهه فاطمیون در افغانستان، زینبیون در پاکستان، حزب‌الله در لبنان و حیدریون و حشد الشعبی در عراق هستیم.

او تصریح کرد: این نیرو‌ها در کنار نیرو‌های مستشاری ایران و ارتش سوریه سبب شکست دشمنان در جبهه مقاومت شدند.

سرلشکر ایزدی بر لزوم وجود بصیرت در جبهه داخلی و خارجی تأکید و به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: باید با بصیرت و شناخت درست افراد متخصص، متعهد و انقلابی را انتخاب کنیم.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه باید دولت جوان و حزب اللهی در کشور تشکیل شود، اظهار کرد: با اعتماد به جوانان انقلابی و متخصص می‌توانیم به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

او در ادامه با بیان اینکه دشمن بعد از سقوط پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی منفعل شده است، تصریح کرد: دشمنان به قدرت دفاعی ایران پی برده‌اند به خود جرأت تجاوز به مرز‌های ایران را نمی‌دهند.

سرلشکر ایزدی تأکید کرد: امروز کار به جایی رسیده که آمریکا با توجه به این قدرت مقابل با ایران را ندارد مسئول دیپلماسی ما را تحریم می‌کند که این نشان دهنده ضعف و تضعیف قدرت دشمنان است.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را روشن توصیف کرد و گفت: باید با توجه به شرایط امروز جهان و منطقه هوشیاری بیشتری داشته باشیم دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از این نظام و انقلاب است.

انتهای پیام/آ

تحریم مسئول دیپلماسی کشور از سوی آمریکا نشانه ضعف آمریکا است

برچسب ها: یادواره شهدا ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.