کاپیتان‌های فصل آینده توپچی‌ها چه کسانی هستند

پس از جدایی کوشیلنی و آرون رمزی از تیم فوتبال آرسنال به نظر می‌رسد که بازیکن برزیلی تازه وارد توپچی‌ها شانس بستن بازوبند کاپیتانی را نسبت به سایر بازیکنان دارا است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال انگلیس قصد ندارد تا زمانی که پنجره های نقل و انتقالات تابستانی سایر لیگ های اروپایی بسته نشده، کاپیتان های فصل آینده تیمش را معرفی کند زیرا این امکان وجود دارد که آن ها در چند هفته باقی مانده به پایان نقل و انتقالات، راهی لیگ های دیگری شوند.

کاپیتان اول توپچی ها در فصل گذشته، لورن کوشیلنی بود که از این تیم جدا شد و به بوردو پیوست. پیتر چک و آرون رمزی کاپیتان های دیگر آرسنال بودند که دیگر در جمع آن ها حضور ندارند. گرانیت ژاکا و مسعود اوزیل تنها بازیکنانی هستند که از جمع کاپیتان های فصل گذشته آرسنال در این تیم حضور دارند.

اونای امری پیش از دیدار روز شنبه برابر نیوکاسل اعلام کرد اوزیل، ژاکا و ناچو مونرئال کاپیتان های احتمالی تیم او در رقابت های این فصل لیگ جزیره هستند اما دو کاپیتان دیگر توپچی ها رامعرفی نکرد.

سرمربی آرسنال در این باره گفت: ممکن است بازیکنان در آخرین لحظه از تیم جدا شوند همانطور که کوشیلنی پنج روز پیش از اینجا رفت.

البته داوید لوئیز که به تازگی از چلسی جدا شد و به آرسنال پیوسته هم می تواند یکی دیگر از کاپیتان های امری در فصل جدید باشد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی آرسنال در ضربات پنالتی مقابل نماینده فرانسه

آبی‌های لندن سالزبورگ را گل باران کردند

ابراز پشیمانی بازیکن سابق آرسنال از پیوستن به چلسی


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار