سعید جلیلی در نیشابور:

گزینه نظامی گزینه آخر استکبار نیست/فشار اقتصادی آخرین اهرم فشار استکبار

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: استکبار با شکست در همه ی عرصه ها، با آخرین تاکتیک خود "فشار اقتصادی" سعی بر رسیدن اهداف خود دارد.

فشار اقتصادی آخرین اهرم فشار استکبار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادواره شهدای مدافع حرم نیشابور گفت: امروز استکبار در عرصه جنگ اقتصادی با تاکتیک فشار حداکثری می‌خواهد ایران را به زانو در آورد، زیرا در همه عرصه‌ها شکست خورده است.
 
او تصریح کرد: گزینه نظامی گزینه آخر استکبار نیست بلکه گزینه ابتدایی اوست همان طور که پس از پیروزی انقلاب در دوران دفاع مقدس دیدیم و آمریکا می‌داند همان مردمی که در عرصه دفاع مقدس آن حماسه‌ها را آفریدند امروز در عرصه اقتصادی نیز حماسه آفرین خواهند بود و از این مردم هراس دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابزار استکبار ایجاد ترس و ارعاب است و امروز می‌بینیم که آمریکا کشور‌های دیگر را از همکاری با ایران به بهانه تحریم می‌ترساند، ولی برگزاری یادواره‌های شهدا این پیام را برای استکبار دارد که راه شهدا همچنان ادامه دارد.

جلیلی افزود: با وجود فشار حداکثری اقتصادی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد برگزاری جشن ۲۲ بهمن با شکوه هر چه بیشتر هستیم و با گذشت ۴۰ سال از انقلاب مردم پای آرمانهایشان ایستاده اند و در راه انقلاب و دفاع از آن شهید می‌شوند.
 
انتهای پیام//م.ی
 

ابزار استکبار ایجاد ترس و ارعاب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.