رئیس سازمان صمت استان یزد:

استان یزد ششمین تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان

رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: استان یزد قطب تولید کاشی و سرامیک ایران و ششمین تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان شناخته می‌شود.

محمدرضا علمدار یزدی رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد   گفت:  استان یزد با تولید ۵۰ درصد کاشی و سرامیک کشور به عنوان قطب تولید کاشی و سرامیک ایران و ششمین تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان شناخته می‌شود.

علمدار یزدی افزود: صنعت کاشی و سرامیک استان یزد از تکنولوژی و دانش فنی پیشرفته‌ای برخوردار است 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد  با بیان اینکه یزد در بخش صنعت حرف های زیادی برای گفتن دارد، ادامه داد: در استان صنعتی یزد بیش از  هشتصد نوع کالا تولید می‌شود که ۴۰۷ قلم آن به بیش از ۹۳ کشور دنیا صادر می‌شود.

او با بیان اینکه استان یزد دومین استان معدنی کشور است تصریح کرد: یزد با تامین  بیش از ۵۰ درصد خوراک  معدنی کشور  علاوه بر اینکه قطب تامین خوراک اولیه معدنی است به عنوان قلب استراتژیک کشور  نیز بشمار می آید.

علمدار یزدی اظهارداشت: استان یزد دومین استان معدنی کشور است که با تامین  بیش از ۵۰ درصد خوراک  معدنی کشور  علاوه بر اینکه قطب تامین خوراک اولیه معدنی است به عنوان قلب استراتژیک کشور بشمار می آید.

انتهای پیام/ غ

یزدی ها ششمین تولید کننده کاشی و سرامیک در جهان هستند

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.