آمادگی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان

معاون تربیت و آموزش ناجا از آمادگی بالای تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سردار یاوری معاون تربیت و آموزش ناجا که در معیت سرهنگ حسنی معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان مرکزی از روند تمرین مراسم افتتاحیه مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان در سرزمین ایرانیان زرندیه بازدید کرد و گفت: همه تیم‌ها از آمادگی خوبی بهره‌مند هستند بخصوص تیم روسیه که با دقت تمرین‌ها را انجام می‌دهد.

سردار یاوری شرایط مسابقات را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: پلیس‌های یگان ویژه و سپکا حرکات نمایشی را که قرار است در روز افتتاحیه انجام دهند، به خوبی اجرا و تمرین کرده اند.

مسابقات پلیس‌های جهان با عنوان مسابقات گشت جاده‌ای روسیه قرار است از امروز به مدت ۷ روز به میزبانی نیروی انتظامی در محل پیست بین المللی سرزمین ایرانیان زرندیهف کیلومتر ۳۵ اتوبان تهران - ساوه، برگزار شود.

کشور‌های روسیه، ارمنستان، ازبکستان وایران ۴ تیم شرکت کننده در مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان هستند که از ۵ مرداد در محل پیست بین المللی سرزمین ایرانیان زرندیه تمرینات خود را آغاز کرده اند و مراسم قرعه کشی مسابقات روز ۱۷ مرداد باحضور سرپرستان تیم‌ها در محل برگزاری مسابقات برگزار شد.

در این مسابقات کشور‌های روسیه با ۱۵ نفر، ارمنستان با ۷ نفر، ازبکستان با ۷ نفر مسابقه می‌دهند و کشور‌های ونزوئلا و پاکستان هم به عنوان ناظر هر کدام با ۲ نفر در این مسابقات حضور دارند.

تیم‌های شرکت کننده در مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان در نهایت آمادگی

انتهای پیام / ج

مسابقات گشت جاده‌ای پلیس‌های جهان در زرندیه برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.