عرضه نسخه بتای EMUI 10 هوآوی در ۸ سپتامبر

هوآوی حتی پس از معرفی سیستم‌ عامل انحصاری خود هنوز به اندروید وفادار است به طوری که در ۸ سپتامبر جدیدترین بروزرسانی رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ Q را منتشر می‌کند.

عرضه نسخه بتای EMUI 10 هوآوی در ۸ سپتامبربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بدون انکار بزرگترین اتفاق در کنفرانس توسعه دهندگان هوآوی که چند روز پیش برگزار شد، معرفی سیستم عامل Harmony بود. اما این شرکت چینی هنوز به اندروید بسیار متعهد است؛ به حدی که در حال آماده سازی رابط کاربری EMUI 10 مبتنی بر اندروید ۱۰ Q است.

هنوز تاریخ انتشاری برای نسخه نهایی این نرم افزار وجود ندارد اما هواوی از ۸ سپتامبر نسخه بتای آن را به دستگاه‌های P30 و P30 Pro منتقل خواهد کرد.

قابلیت‌های جدید رابط کاربری EMUI 10 

این بروزرسانی تعدادی ویژگی‌های جدید از جمله حالت تاریک تمام دستگاه، صفحه‌ نمایش چندگانه (که به وسیله آن می‌توانید گوشی خود را به رایانه تبدیل کنید) و چند تغییر در طراحی سیستم گوشی را ارائه می‌دهد. با این حال، جزئیات کامل این سیستم‌ عامل تا زمان بروزرسانی نهایی و ورود آن به تلفن‌های هوشمند آشکار نمی‌شود.

هوآوی باید قبل از پایان آزمایش‌های خود در اوایل ماه اکتبر، در طول ماه سپتامبر به توسعه EMUI 10 ادامه دهد. نسخه نهایی این سیستم‌ عامل باید از قبل روی گوشی‌های Mate 30 و Mate 30 Pro که در حال حاضر انتظار می‌رود در اواسط اکتبر عرضه شوند، نصب شده باشد. هوآوی به احتمال زیاد پس از این کار شروع به انتقال سیستم‌ عامل جدید اندروید به دستگاه‌های قدیمی‌تر خود خواهد کرد.

عرضه نسخه بتای EMUI 10 هوآوی در ۸ سپتامبر


بیشتر بخوانید: انتشار طراحی یک گوشی دیگر از اوپو با مکانیزم کشویی +تصاویر 


فهرست تلفن‌های هوشمند سازگار با اندروید Q

با توجه به فهرست تلفن‌های هوشمند سازگار با اندروید Q، گوشی‌های P30 و P30 Pro اولین دستگاه‌هایی خواهند بود که این بروزرسانی را دریافت می‌کنند و به دنبال آن Mate 20 ،Mate 20 Pro و Mate 20 RS Porsche Design در نوبت قرار دارند. پس از آن هوآوی این سیستم‌عامل را به سمت مدل‌های پی‌اسمارت ۲۰۱۹ و پی‌اسمارت پلاس سوق خواهد داد. ترکیب دستگاه‌های هوآوی با نسخه‌های 4G و 5G گوشی‌های Mate 20 X  ،Huawei P20 و Mate 20 Lite بروزرسانی خواهند شد.

اگر به دنبال یک مدل از گوشی‌های آنر هستید، آنر ۲۰، ۲۰ پرو و ۲۰ لایت اولین دستگاه‌هایی هستند است که اندروید ۱۰ Q را دریافت می‌کند و به دنبال آن Honor View 20، Honor10 &10 Lite و Honor 8X به بازار عرضه می‌شوند.

انتهای پیام/

رابط کاربری جدید هوآوی به زودی عرضه می‌شود

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.