باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

تلاش برای خودنمایی/ دنیای خند‌ه‌دار برخی سلبریتی‌ها در فضای مجازی!

شلوغ و پر حرف جلوی دوربین‌ها قرار دارند؛ همیشه دنبال دیده شدن هستند و فرصت‌ها را غنیمت می‌شمرند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شلوغ و پر حرف، جلوی دوربین‌ها قرار دارند؛ همیشه دنبال دیده شدن هستند و فرصت‌ها را غنیمت می‌شمرند. برای بیشتر دیده شدن، نسبت به اتفاقات جنجالی واکنش‌های نامتعارف از خود نشان می‌دهند و با این کار‌ها جلب توجه می‌کنند. بعضی وقت‌ها که به نفعشان نیست یا به شهرتشان ضربه می‌زند، حرف نمی‌زنند؛ اما زمانی که حرف از اظهار نظر درباره اپوزوسیون‌ها به میان بیاید، در واکنش‌ جزو اولین نفرها هستند.

سلبریتی‌

هر کس مخالف باشد با آن موافقند؛ جایی که حتی هم صنفانشان موضوعی مخالف نظر آن‌ها بدهند، فریادشان به هوا بلند می‌شود. همین چند روز پیش بود که سحر قریشی با تندی تمام به مهناز افشار حمله کرد؛ چراکه مهناز افشار مدتی قبل نسبت به حضور تک نفره قریشی در استادیوم کنار آقایان اعتراض کرده بود. قریشی در این باره گفت: «سِنَت بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس هم نیستی! شما باید باعث افتخار باشی نه اینکه مردم بگویند؛ باز هم این توئیت زد.»

صحبت از برخی سلبریتی‌هاست که همیشه تریبون‌ به دست هستند و می‌گویند تریبون ندارند. وقتی صحبت از دستاوردی ملی است سکوت می‌کنند، ولی وقتی موضوعات سیاسی مثلا بازداشت یک فرد خاطی مطرح می‌شود لب به سخن می‌گشایند.

یک سوال؛ چرا وقتی طلبه‌ای مظلومانه در خیابان کشته می‌شود، حرفی نمی‌زنند؟! چرا وقتی یک جوان عاشقانه در راه مبعودش جان می‌دهد، دیگر صحبت‌های عاشقانه را در اینستاگرام منتشر نمی‌کنند؟! ما منتظر پاسخ به این سوال‌ها هستیم.

ابراز همدردی سلبریتی‌ها با مرگ گربه یک هنرمند

اما در مواقعی هم از آن طرف بام می‌افتند؛ گربه یک کاریکاتوریست مُرد. گربه‌ای که عزیز دل صاحبش بود. بزرگمهر حسین پور صاحب این گربه در اینستاگرام خبر مرگ گربه اش را منتشر کرد و نوشت «مشا جانم قربونت برم الهی زود رفتی از پیشمون دیگران هرچی میخوان بگن که موقعش بود، اما نه همشون بیخود میگن خیلی زود بود می‌خواستم قشنگترین مینیاتور تابلوی جهان رو ازت بکشم زیباترین جمله‌های دنیا رو برات بنویسم جذاب‌ترین کمیک استریپ رو ازت بکشم، اما نتونستم چند وقت پیش آیدین آغداشلو تصویری از مادرش رو منتشر کرد زیر پستش نوشتم هیچ وقت نتونستم عزیزترین هایم رو به تصویر بکشم، چون از روزی که تصویرشون  باشه و خودشان نباشند، می‌ترسم پسرم... باباجونم... قشنگترین دنیا رو برامون ساختی و زیباترین لحظه‌ها رو برامون خلق کردی. تو همیشه تو بغلمی تا آخر عمرم.»

سلبریتی‌ها از این اتفاق نگذشتند و برای عرض تسلیت به پیج مینیاتوریست آمدند. بهرام رادان ابراز تاسف کرد و بهنوش بختیاری نوشت: «بهترین و مهربون‌ترین بابا و مامان رو داشته امن‌ترین جای جهان بغل باباش بوده و هست تا همیشه».

امیر مهدی ژوله نیز نوشت: «همه این سالها، شما زندگی تون رو، رفت و آمد تون رو، احساساتتون رو، همه چی تون رو، بر مبنای این بچه تنظیم کردین. چقدر اذیت می‌شدین وقتی مریضی می‌شد. صبر و آرامش بده خدا به تو و سیما. به همون آرامی که شب اول زیر پتو ایمن خوابیده بود خوابید مشا.»

چند وقت پیش هم اتفاقی مشابه برای هانیه توسلی افتاده بود. او هم تعدادی گربه در خانه‌اش نگهداری می‌کند که یکی از آن‌ها مُرد. او هم در صفحه شخصی خود متنی برای گربه‌اش نوشت و برخی دوستان وی برای دلداری کامنت‌هایی برای آن پست گذاشتند.

سلبریتی‌

توجه فراوان به گربه و دیگر حیوانات آنقدر در میان بعضی سلبریتی‌ها زیاد است که بسیاری از آن‌ها قید فرزند آوری را زدند و به فکر همنشینی با حیوانات هستند.  بزرگمهر حسین پور به صراحت این گربه را فرزند خود می‌داند و پسرش خطاب می‌کند!

پس از مرگ گربه بزرگمهر حسین پور عده‌ای واکنش‌های جالبی نسبت به آن نشان دادند. مثلاً کاربری نوشت: «خدا بیامرزه هرچی خاکتون خاک گربه عمر شما باشه. متاسف شدم. واقعاً جاش در اون دنیای گربه‌ها خوش و خرم باشه»

به هر حال وجود این افراد که خود صاحبان آثار هنری هستند و شهرتی کسب کردند، خود پدیده عجیب و شاید دردناکی است. مخصوصا زمانی که سعی دارند سبک زندگی خود را ترویج کنند و به دیگران نمایش دهند. به راستی که باید فکری برای فضای مجازی و این افراد کرد.

بادیگاردهای عجیب در کنار هنرمندان

موضوع دیگری که خیلی حاشیه ساز و مد شده استفاده از بادیگارد است. مثل اینکه هنرمندان علاقه زیادی به بادیگارد دارند. برای اولین بار تصاویر حضور بادیگارد در کنار شقایق دلشاد  رسانه‌ای شد؛ اما بعد دیدیم که شیلا خداداد و بهنوش بختیاری  هم خیلی بدشان نیامده که از بادیگارد استفاده کنند. کار به جایی رسیده که احمد ایراندوست هم به فکر بادیگارد افتاده است. باید دید دیگر هنرمندان هم به این کار علاقه‌ای دارند یا خیر.

سلبریتی‌

سوء استفاده برخی سلبریتی‌ها از اورژانس!

 آمبولانس، راهکاری برای گذر از ترافیک! این روزها آمبولانس خصوصی مأمنی برای برخی مسافران خاص از جمله هنرپیشه های معروف و راهکاری برای گذر از ترافیک تهران و خطوط ویژه شده است! البته خداراشکر به گفته سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به نظر می‌رسد تاکنون موردی مبنی بر فعالیت این خودرو‌ها در سطح شهر تهران گزارش نشده است و در صورت دریافت هرگونه گزارش مبنی بر وقوع جعل و سوءاستفاده از عنوان اورژانس، موضوع را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
MR
۱۹:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
احمد ایراندوست که خودش ی پا بادیگارده ، دیگه پادیگارد میخاد چیکار!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیاری
۱۱:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
خلایق هر چه لایق!
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۱۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
این بنده خدا ها یه جوری میخوان خودشون را مطرح کنن ولی نمی تونن عقده دارن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۱:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
معلوم نیست افراد هنرمند چرا همش میخواهند خود نمایی کنند. و حرفهای اصافه بر حیطه ی شعلی خود میزنند. به نطرم پول زیاد این افراد را بطور کامل دگرگون نموده و همش اطهار نطر و منم منم میکنند حال هم که مدام کمپین مهربانی و از این مزخرف گویی ها راه می اندازند.‌ در هرصورت فقط میتوانم بگویم خودتان باشید و از تبلیعات بی هویتی استفاده نکنید.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بهترین مامان و بابای دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام دوستان
هرکسی یه حیوانی را دوست داره دیگه
من وقتی بچه بود و تو روستا زندگی می کردیم یه گاوداشتیم که از بد روزگار مریض شد و مرد به خاطر مرگ اون ،کل خانواده ما یه هفته فقط ناراحت بودیم و گریه وزاری میکردیم البته نه به خواطر خود گاو بلکه خواطر اینکه اون تنها منبع درآمد خانواده بود و بعد مرگش ما یه مدت هیچ درآمدی نداشتیم
به امید ظهور امام زمان (عج)وپایان همه نا عدالتی ها
با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
این حربه بعضی از سلبریتیها که برای مطرح بودن و جلب توجه دست به کارهای عجیب و غریب میزنند و الا هنر مندی که با هنر خود مورد توجه و مطرح است نیازی به خودنمایی کاذب ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که !سلبریتی های بی درد وپرو # تحریم سلبریتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
توجه به موجودات و حیوانات در طبیعت ضروری است و و ظیفه ی همه ماست که به حیوانات و حق حیات آن ها توجه کنیم ولی این رفتار هنرمندنماهایی که جانور را فرزند و پسر و دختر خود می دانند کاملاً غلط است.به نظر من باید مسئولان و دست اندکاران حفظ شان و منزلت خانواده باید در این امر ورود کنند و جلوی ترویج این اندیشه های غلط را بگیرند که مثل ویروس فراگیر نشود.این کارها توهین به ملتی است که خانواده برایشان تقدس دارد.پدر و مادر و اهمییت به جایگاه انها و فرزند اهمییت دارد.نباید اجازه بدهیم خانواده را بی ارزش جلوه دهند و الاّ دو روز دیگر ازدواج با حیوان و هزاران خلاف دیگر را رایج خواهند کرد.
Iran (Islamic Republic of)
azizmiar
۰۹:۲۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بهر حال مثله محافظ چیز عجیبی نیست ولی چیز عجیب این که چرا از اورژانس استفاده میکنن واقعان درشن هنرمندان ما نیست از این کارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
اگر برای مدتی مردم به هنرمندان توجه نکنند خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
بچه در سطح عقلش عاشق پفک هستش.مردم عادی هم طرفدار بازیگرا و هنرمندان .ما شخصیت های خیلی بزرگی داریم که بازیگرا حتی انگشت کوچیکه انها هم نمیشن.چه کنیم مردم در سطح عقلشون طرفدار پیدا میکنند.
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
وقتی چهره واقعی اینها برای مردم روبشه میتونه دوره گذرمردم ازسهل انگاری وخسران به سوی ارزشهاباشه همون سبک زندگی وارزشهای ایرانی اسلامی،البته برخوردو مجازات سخت سلبریتی های متخلف وهنجار شکن برای عبرتشون بایدانجام بشه
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلبریتی های بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
عجبا
Iran (Islamic Republic of)
حیدری م
۰۵:۵۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
اینا (به اصطلاح سلبریتی ها) پیدا نمی شه که هیچ چیز را درک نکرده اند حیف نام هنرمند که خودشون به خودشون می دن اینا هیچ هنری ندارند حتی نمی دونن هنر چی هست و هنرمند کییه
متاسفم به تو تو که گربه ای را به جای فرزندت می گیری مطمئن باش نه هنر را درک کرده ای نه زندگی را و نه هیچ چیز دیگه ای ازین دنیای وانفسا که افسارش دست امثال شماست به خدای خالق همون گربه ای که کشتی تا چند روزی زیر استوری و عکساش امثال خودت نظر بنویسند و چند روزی دیده بشی،
بیچاره گربه ها سگ ها و... که گرفتار امثال شما خودشیفتگان مفلوک می شوند
خدایا به خودت پناه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۴:۲۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
این افرادی که برای گربه عزاداری میکنن و زمانی که زنده هست براش پول خرج میکنن همونهایی هستن که وقتی ماه محرم شروع میشه به یاد نیازمندان و فقرا میفتن و میگن به جای عزاداری به اونها پول بدین...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
اونا اصلاً نمیدونن محرم یعنی چه؟نمیدونن فقر یعنی چه ؟فقط و فقط برای چشم و هم چشمی و خاله زنک بازی هاشون و رقابت بر سر مسائل واهی و بیخود،این ادا و اصول را از خودشون در میارن.اصلاً مفهوم خانواده را درک نکردن.
دخترم چند روز پیش می گفت بازیگرها خوب پول میگیرند کاش میشد رفت بازیگر شد .من هم واقعیت های این بازیگرنماها رو واسشون رو کردم و آخر دست که فهمید اینا چه آدم هایی هستند گفت برم درس بخونم که دو روز دیگه مثل اینا تو چشم مردم خوار نشم.
Iran (Islamic Republic of)
کهن
۰۳:۰۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
ما راه را اشتباه میرویم .وگرنه اینکه حیوان دوستی راترویج کنیم ،تا شاید یاد بگیریم سگهای بی زبان و بی گناه را با آمپول اسید زجرکش نکنیم بسیارنیکو و پسندیده است.اما متاسفانه نیت برخی از سلبریتی های ما قبل ازهرچیز ، گویی خودنمایی وخودخواهی است. ای بس اعمال و رفتار که میتواند با نیت خیر زیبا و الگو جلوه نماید اگرکه نیت خودخواهی بگذارد. آنان که خودراسلبریتی میپندارند ای کاش قادربه درک این مسئله مهم بوده و باشند که چه مسئولیت سنگینی بدوش دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
عجب....فک کن ...کنار مامان و بابات....پسرم...وای اینا دارن کجا میرن؟بابا اینا ملت رو هم مریض میکنن...این حیوانات نجاست و انگل های خاصی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
جایگاه خانواده را آنقدر پایین می کشند که به حیوان میگویند بچه و فرزندم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۰:۴۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
کمبود شخصیت دارن؟
دچار خود بزرگ بینی اند،؟ ...اگر ایرانی ان خدا وند هدایتشون کنه.به هر کدومشون علاقمند شدیم .چندروز یا هفته یا چند ماه دیگه چیزهای ازشون دیدیموشنیدیم که باعث خجالت شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
باسلام هم وطنان عزیز بازیگران هم وطنان عزیزما هستند همه را به یک چشم نگاه نکنید بعضیهاشون در مورد زندگی انسانی خودشان تفکر نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سلبریتی پرو و بیسواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
سحر قریشی که یه آدم فوق العاده بیسواد با حرفای بی کلاس و نسنجیده ش شده الگو وهنر پیشه دیگه باید فاتحه بقیه رو خوند
Canada
ناشناس
۲۳:۴۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
متوجه نمیشوم .چرا این روشنفکران .نقاط مثبت هنرپیشگان اینور اب را یاد نمیگیرند .مثل خیریه .نگهداری از اطفال یتیم .حمایت از محیط زیست .مال ما چشم نخورند .اسپند برایشان دود کنید .فقط نگه داری سگ و گربه و عذاداری برای مرگ مشکوک سگ و گربه میگیرند .خحالت هم خوب جیزی است .پاک مسخره چی عام و خاص شدند .توهم دارند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
واقعا اینها چه فکر می کنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشنلس
۲۳:۲۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
الگوی من فقط وفقط شهدا هستند نه این ها ک سواد هیچ چیزی رو ندارن وتوی هر کار سرک می کشند.باهوش ترین مردمان زمانه وداناترین شهدا هستند ک بینشی بالاتر از همه مردم زمان خود دارند الگوی من شهدایی چون همت و باتری و بقایی ......و شهدای با غیرت مدافع حرم هستند.اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
آقا دیدید کسی اسکناس غیر رایج را جعل کند،!؟ حتما بازار کاذبی میبینند که به فکر فروش کالای بنجل و نابخردیهایشان میافتتد ، مسئولان تربیتی اگر واقف به کارشان بوده و اشراف دقیقتر و موثرتری داشته باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
این جور آدما تعطیل اند به جای گربه برو یه بچه بیار بزرگ کن فردا کمک دستت باشه
Canada
ناشناس
۲۲:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
والله این چرندیات جون میده برای ساختن ظنز
روشنفکری و دیده شدن هم اندازه داره
اندازه نگه دار ....که اندازه نکوست
Canada
ناشناس
۲۲:۴۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
طنز پردازان باید ورود پیدا میکنند .بهترین سوزه برای خنده است .شاید بعد روی سنگ پای قزوین شون کم بشه .دو تا درمان برای خودنمایی وجود داره .اول تحریم که خیلی خوب جواب میده .بعد هم طنز پردازان
Iran (Islamic Republic of)
ایراندوست
۲۲:۴۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
پروردگارا .. ما چه بدی به درگاه تو کردیم که این سلبریتی های کم سواد و مزاحم را نصیب ما شده اند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
همش تقصیر خود ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
سلبريتي هاي بي فرهنگ : اينها ميخان الگوي جوانان ما باشند....
Canada
ناشناس
۲۲:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
هزینه ای برایشان ندارد .با حمایت از فقرا و کمبود ها فقط در حد حرف .چیزی را از دست نمیدهند فقط ممکنه اشخاص جاهل باورشون کنند .که خیر خواه ملت اند . دلسوز ملت کسی است که چندین خیریه تاسیس کرده از پولهای باد اورده و بدون زخمت شون
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۲:۱۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
یکی دوست داره ۱۰ تا بچه بیاره یکی هم دوست داره گربه . هر موقع یاد بگیریم تو زندگی هم دخالت نکنیم مملکت اباد میشه . این که تو اوج فقر و بد بختی ۴ تا بچه بیاری کجاش فرهنگ درستیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
این مسخره بازیها چیه؟؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
منم چنتا مرغ و خروس دارم که مریض شدن برا همشونم گریه کردم.درامد میلیاردی هم ندارم غم و اندوه ادمها ربطی به میزان دارایشون نداره.بله برای شما بچه ات مهمه برای یکی یگه گربه اش شایدم یکی پیدا بشه کفشش براش مهم باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اه اه آدم از افکار و رفتار های زشت اینا چندشش می شه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۲۱:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
دلیلش خود ما هستیم که الکی بال وپر داده ایم من خودم هیچ کدام از آنها رادر اینیستا ودیگر صفحات مجازی دنبال نمیکنم اگه شما هم دنبال نکنید اینقدر پررو نمی شوند خودشان را عقل کل و همه کاره می دانند
Iran (Islamic Republic of)
داود
۲۱:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
من واقعا برای فرهنگ و هنر کشور عزیزم ایران متاسفم که قرار توسط یک عده هنرمند روشن فکر غرب زده به مردم ابلاغ بشه................................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
وقتی پروانه کارشون باطل بشه میفتن به گدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
از ماست که بر ماست!!!
Canada
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
شماها که مقلدید .چرا خیریه باز کردن را تقلید نمیکنید
کدام خیریه متعلق به شماهاست .میشه ادرس اش را بدهید
از پولهای نجومی کمی خرج مردمی کنید که 24 ساعته از فقر و فلاکت شون میگویید .اگر راستگو هستید و فیلم نیست
Canada
ناشناس
۲۰:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
میخواهید .360 درجه چرخ شون را ببیندید .تحریم شون کنید .که جواب میدهد و برای پا بوسی میایند .همشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
سیصدوشصت درجه میشه همان که هست شما که میگی بیسواد اون صدوهشتاد درجه است که عکس میشود
Canada
ناشناس
۲۰:۵۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
همشون که دو تا اقامت دارند .چرا ایران را ول نمیکنند
بخاطر پول باد اورده .در اینور اب مطمین هستند بهشون نقش سیاهی. لشکر هم نمیدهند .
Canada
ناشناس
۲۰:۵۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
خدا بهشون جیب پر پول مفت و باد اورده داده .و دهن گشاد بدون فکر
لعنت بر دهانی که بی موقع باز شود
Canada
ناشناس
۲۰:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
مردم مقصرند .الکی بزرگ شون کردند .اینها هم جنبه بزرگ شدن نداشتند .توهم زدند .چونکه خودشون هم خودشون را باور ندارند که کسب هستند..توهم دانشمند شدن زدند
Canada
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
پولها را پارو میکنند و بدون اینکه قدم مثبتی برای برطرف کردن فقر و بیکاری جوانان بردارند .فقط برای جلب توجه و دیده شدن که کار هنرپیشه گری بهشون بدهند .دهن گشاد باز میکنند و از مردم مایه میگذارند و هی از فقر و فلاکت میگویند .میخواهند فقط با حرف زدن .مردم ساده لوح را گول بزنند و خودشون را فرشته جا بزنند .از مردم مایه بگذارند
Iran (Islamic Republic of)
محمدامین
۲۰:۳۴ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
باباخیلی هاتوکشورماداریم که میلیاردرهستند ولی قیافه نمیگیرن دنبال شهرت هم نیستند،طرف بازیگرشده باپولت ملت داره به خودمون پوزشومیده خیلی مسخره اید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
تو هم با مالیات اون حقوق میگیری بنده خدا کار کرده پول در آورده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اونا که یه عده عقده ای بی سواد هستند.
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۰:۳۱ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
این منصفانه نیست چرا گربه و سگ.. پس ما موش ها و گاو ها و گوسفندها و عقاب ها و میمون ها و ... چی ؟خوب این ها هم حیوونند.... این سلبریتی ها و امثال این ها که انسان های هوشمند و مدافع حیواناتند! پس چرا تبعیضضض!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
واکثرهم لایعقلون دربه در مثل ما که دنبال یک سری بی هویت افتادیم وانتظار روشنی یافتن را در تاریکی محض جستجو می کنیم خدا از این بی هویتی به حق صاحب وقت زمان مارا نجات وهدایت فرماید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
نزول ارزشهای انسانی و انسانیت موضوع اسارت و دوری از طبیعت زندگی حیوانات را تبدیل کرده به خود خواهی اینکه برای اینکه من خوشم بیایید حیوانی را از طبیعت و محیط خود به خانه منتقل و وادارش کنیم مثل ما غذا بخورد مثل ما روی تخت بخوابد حمام کند فکر کند و به فرمان ما زندگی کند ...دنیایی عجیب روشنفکران خیالی که می انگارند حیوانات باید مثل انسان زندگی کند .این تفکر احمقانه نیست ؟سلب ازادی حیوانی که نمیتواند بگوید من از نحوه زندگی انسانی (حیوانی ) بیزارم رهایم کنید .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
به حضرت عباس اینا از کنار من رد شن یه ثانیه هم نگاه بهشون نمیندازم
اکثرشون که اوضاع مالی جالبی ندارند و مستاجرند
فقط برای خودنمایی اینکار هارو میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
اتفاقاً من بارها دیدمشون ولی محل ... بهشون ندادم. مگه چی هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
۷۷..
۱۹:۰۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
چه میکند این کمبود....واقعا ارزش دیده شدن به قیمت بی آبروئی می ارزد؟ کمی تفکر کمی تعقل....جای دوری نمی رود خانمها وآقایان...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
بعضی ها به نون شبشون محتاجندبعد یه عده ای مثل اینا توی پول غلت میزنند و سگ وگربه هاشون را به رخ دیگران میکشند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۸:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
وقتی از رسم و مرام و فرهنگ اهل بیت دور باشی همین میشه دیگه ،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
برای عزیزاشونم این طوری می گریند اگر فوت بشوند
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۱۸:۳۸ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
متأسفانه من فعالیت این اشخاص به اصطلاح سلبریتی که 90 درصدشون هم مدرک تحصیلیشون دیپلم است رو از چشم وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران میبینم . وگرنه چرا واقعا باید چنین افراد غربگرا یا غرب زده ایی الگوی زندگی و رفتاری دختران و پسران این آب و خاک باشند ؟ یکیشون از منافقین حمایت می‌کنه ، یکشون با فعالیت در فضای مجازی باعث تشویق به قتل یک طلبه واقعا بیگناه می‌کنه . یکیشون برای گربه ش عزاداری می‌کنه . جای بسی تأسف داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
ربطی به مدرک نداره،خیلی ما ها و پدرها و مادرهای ما هم بی سواد بودند ولی طرز تفکر و بینششون درست بود .این موجودات انگار از زیر بته در اومدند و اصلاً مفهوم خانواده را نمی فهمند برای همین به هر کاری که می رسند میگن بچه و ...کاش خدا عقل بهشون بده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
واقعا باعث تأسف وخجالته اینها باید الگوی جامعه باشنداماکارشون به دلقک بازی کشیده حاضرند برای جلب توجه به هرکارمضحکی دست بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
تنها دلیلش این هست که پول های میلیاردی میگیرن و زندگیشون تجملاتی میشه و انسانیت بینشون نابود میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
بابا اخه اینا ادممند !!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
نه خدائیش رو بخواهی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اینا یه جور پدیده اند!موجوداتی بس عقده ای با ظاهری انسان نما،با سیرتی شیطانی و پلید،البته دور از جون شیطان،که هم و غمشان جلب توجه است.امان از موقعی که مورد بی مهری قرار بگیرند فوری مردم رو مورد عتاب قرار میدهند و راه کاندا و جم و ...را درپیش می گیرند و بعد از مدتی دوباره دست از پا درازتر راهی ایران می شوند!
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۱۸:۱۵ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
واقعا متاسفام که اینها الگو و نماد جامعه و فرهنگ ایرانی اسلامی ما هستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۹ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
اینها هیچگاه الگو نبوده و نخواهند بود.