ویژگی جدید کروم؛ کپی و الصاق متن کپی شده از یک دستگاه به دستگاه دیگر

نسخه جدید گوگل کروم به کاربران اجازه می‌دهد متن کپی شده از یک دستگاه را در دستگاهی دیگر الصاق(paste) کنید.

ویژگی جدید گوگل؛ کپی و الصاق متن کپی شده از یک دستگاه به دستگاه دیگربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل با اضافه نمودن ویژگی جذاب به مرورگر پرطرفدار کروم جذابیت این نرم‌افزار را بیش از پیش افزایش داده است. از این پس کاربران مرورگر کروم می‌توانند متن کپی شده از یک دستگاه را در دستگاهی دیگر الصاق(paste) کنند. بدون شک چنین ویژگی بسیار پرطرفدار خواهد شد و محبوبیت کروم را بیش از پیش می‌کند.


بیشتر بخوانید: تجهیز نسخه دسکتاپ مرورگر گوگل کروم به حالت تاریک


کپی کردن متن یا اطلاعات خاص و قرار دادن آن در محلی دیگر سرعت عمل کاربران در زمان استفاده از رایانه را به صورت قابل توجهی افزایش می‌دهد. حال اگر این جا به جایی اطلاعات از روش کپی و paste کردن از دستگاهی به دستگاه دیگر باشد، تحولی بزرگ به حساب می‌آید و زمان انجام بسیاری از فراِیند‌های مرتبط با اسناد و متون مختلف رایانه‌ای را به شدت کاهش می‌دهد. 

ویژگی جدید گوگل؛ کپی و الصاق متن کپی شده از یک دستگاه به دستگاه دیگر

امکان پذیر شدن ارتباط متنی دو دستگاه با مرورگر جدید کروم

بسیاری از کاربران رایانه ادعا کرده‌اند، هنگام مراجعه به سایت‎‌های مختلف اینترنتی از طریق مروگر کروم با اعلام هشدارهایی از سوی مرورگر در زمان کپی کردن  و جایگذاری متن مواجه شده‌اند. کروم در نسخه جدید خود علاوه بر ارتقا ویژگی‌های امنیتی نرم‌افزار خود، اختیار کاربران را در این زمینه بیشتر کرده است. در واقع کاربران از این پس با خیالی آسوده می‌توانند متن کپی شده از یک دستگاه مانند تلفن همراه را در دستگاه دیگر جایگذاری کنند. 

ویژگی جدید گوگل؛ کپی و الصاق متن کپی شده از یک دستگاه به دستگاه دیگر

نسخه جدید کروم با ویژگی‌هایی جذاب هم‌اکنون برای رایانه‌ و گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید موجود است. تنها با دانلود و نصب کروم جدید می‌توان از مزایای زیادی بهره‌مند شد. گوگل به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان همواره با ایجاد تغییرات کاربردی در دستگاه‌ها و نرم افزارهای خود به دنبال جذب کاربران بیشتر و افزایش رضایت کاربران پیشین خود است.

انتهای پیام/

ویژگی جذاب و کاربردی در نسخه جدید مرورگر کروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار