اصلاح شبکه برق رسانی ملایر

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گفت: ۵۲ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده برق ملایر اختصاص یافت که عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

اصلاح شبکه برق رسانی ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین فارسی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه در آیین تکریم و معارفه مدیر توزیع نیروی برق ملایر افزود: بخشی از اصلاح شبکه هم اکنون آغاز شده و روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر نیز باید در رفع ضعف و افت ولتاژ برق به خوبی دیده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر همچنین ساخت پست برق ملایر ۴ در منطقه شهرک ولیعصر (عج) و مسکن مهر را یکی از اولویت‌های شهرستان برشمرد و افزود: اقدامات لازم در این زمینه در حال پیگیری و انجام است و بزودی عملیات اجرایی این پست آغاز می‌شود.

فارسی با تقدیر از تلاش‌های «امیرحسین بادامی» مدیر سابق توزیع نیروی برق ملایر گفت: وی یکی از مدیرانی است که با روحیه جهادی کار کرد و تعامل خوبی با مجموعه خود و مجموعه شهرستان داشت و منشاء اقدامات ماندگاری در حوزه برق ملایر شد.

او تاکید کرد: «فریبرز امیدی» مدیریت جدید توزیع نیروی برق ملایر نیز باید با همان روحیه تعاملی و جهادی کار را ادامه دهد و در راستای ارایه خدمات مطلوب به مردم و ارتقای شاخص‌های این حوزه تلاش کند.

مدیر سابق توزیع نیروی برق ملایر نیز با تشریح اقدامات انجام شده در این حوزه گفت: تعداد انشعاب‌های برق این شهرستان در سال ۹۲ چهار هزار و ۲۰۰ تعهد واگذاری بود که به حدود ۱۲ هزار مورد انشعاب رسیده است.

بادامی افزود: در حوزه خدمات مشترکان برق با بازنگری فرآیندها، از حدود ۱۲۵ هزار مشترک برق در ملایر، حدود ۱۳ هزار مورد اصلاحات در سیستم انجام شد.

او گفت: تلفات برق در این شهرستان از ۲۳ درصد به ۱۷.۵ درصد تا پایان سال ۹۷ کاهش و وصول مطالبات از ۷۵ درصد به ۹۹ درصد افزایش یافت.

مدیر سابق توزیع نیروی برق ملایر تبدیل حدود ۲۰۰ هزار متر از شبکه‌های سیمی به کابل‌های خودنگهداری را از دیگر اقدامات برشمرد و ادامه داد: در این مدت به مطالبات ساکنان مسکن مهر به خوبی پاسخ داده و اقدامات خوبی در زمینه احداث خطوط مورد نیاز و شبکه‌های ۲۲۰ کیلوولت در حد توان انجام شد.

بادامی با بیان اینکه حتی یک متر فضای اصلاح نشده در سطح شهرستان نداریم افزود: طی پنج سال گذشته ناوگان عمومی و تجهیزات و تاسیسات توزیع نیروی برق ملایر به طور کامل بازسازی و تجهیز و ظرفیت‌های پیمانکاری در حد قابل قبولی ایجاد شد.
او تملک یک قطعه زمین ۸۰۰ مترمربعی در شهر زنگنه، ایجاد مرکز دیسپاچینگ جنوب استان در ملایر با یکهزار مترمربع زیربنا، تقویت چارت سازمانی، پیگیری‌های مستمر برای احداث پست ملایر ۴ به عنوان یکی از نیاز‌های اصلی شهر برای منطقه شهرک ولیعصر (عج) و مسکن مهر و اخذ موافقت احداث این پست را از دیگر اقدامات عنوان کرد.

قائم مقام مدیرعامل در توزیع نیروی برق ملایر با اشاره به اینکه مجموع مشترکان برق شهرستان ملایر ۱۲۵ هزار مشترک در بخش‌های مختلف است، گفت: تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی، همدلی و وفاق با مجموعه توزیع نیروی برق ملایر و مجموعه شهرستان در کنار تصمیم گیری با بکارگیری اصل مشورت از اولویت‌هایی است که دنبال می‌شود.

امیدی ارتقای شاخص‌های عملکرد این شهرستان همچون افزایش وصول مطالبات، کاهش قطعی خطوط و کاهش تلفات را از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های خود برشمرد.
انتهای پیام/ا

۵۲ میلیارد ریال برای اصلاح و بهینه سازی شبکه فرسوده برق ملایر

برچسب ها: برق ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.