موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اولين دوره آموزشی فرمانداران و بخشداران مشهد مقدس برگزار می‌شود

دبیر و سخنگوی انتخابات از برگزاری اولين دوره آموزشی فرمانداران و بخشداران در مشهد مقدس خبر داد.

انتخابات//////سید اسماعیل موسوی دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین تصمیمات این ستاد برای برگزاری انتخابات، گفت: آخر این هفته آموزش‌های انتخابات در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

او افزود: این آموزش‌ها در ۱۰ دوره در استان‌های مختلف برگزار می شود و اعضای ستاد انتخابات‌ استانها، هیئت‌های بازرسی استان‌ها و تمام فرمانداران و بخشداران در ۱۰  گروه تقسیم شده و در این دوره های آموزشی شرکت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: احراز هویت نامزد‌های انتخابات مجلس الکترونیکی انجام می‌شود


موسوی ادامه داد: علاوه بر این با سفر به تمامی استان‌ها آموزش‌های انتخاباتی آنها را تکمیل می کنیم. اکنون تمامی استان‌ها را به منظور تکمیل دانش و تبادل تجربیات انتخاباتی در ۱۰ دوره، به مشهد مقدس دعوت کردیم.

او درباره برگزاری نشست‌های خبری ستاد انتخابات وزارت کشور هم گفت: سعی داریم در پایان هر دوره آموزشی انتخابات، پیرامون چگونگی اجرای برنامه های آموزشی اطلاع رسانی نماییم. البته به دلیل اینکه فرمانداران، معاونان و استانداران باید در هفته دولت در حوزه خدمتی خود حضور داشته باشند، برنامه‌‌های وزارت کشور در این مقطع متوقف و پس از آن آموزشها‌ را از سر خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار