اخبار ورزشی استان قزوین

قزوین میزبان اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال / نشان طلا ملی پوش استان در رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان

اخبار ورزشی ووشو، طناب کشی، دارت، فوتبال، والیبال، سوارکاری و تکواندو را در روز یکشنبه ۲۰ مرداد، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  یک شنبه شاهد خبر‌هایی از موذن و بد مکزیک در انتخابی المپیک،دعوت تیرانداز قزوینی به اردوی تیم ملی،نشان طلا ملی پوش استان در رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان،ووشوکار الوندی در ترکیب نهایی تیم ملی،سرمربی جدید تیم فوتبال کاسپین معرفی شد،دومین تور قهرمانی پرش با اسب ایران در استان قزوین برگزار شد،رقابت‌های دارت و طناب کشی در محمودآباد نمونه برگزار شد و قزوین میزبان اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال هستید.

موذن و بد مکزیک در انتخابی المپیک

تیم ملی والیبال کشورمان که در ترکیب خود از محمدرضا موذن لیبروی قزوینی بهره می‌برد، ۳ بر صفر مکزیک را از پیش رو برداشت.

جدال سرنوشت ایران و روسیه که امروز از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود، تعیین کننده تیم صعود کننده به المپیک خواهد بود.

بعد از آن بازی سنگین و ۵ ستی که بلندقامتان ایرانی برابر کوبا به میدان رفتند، امروز از ساعت ۱۷:۳۰ ملی پوشان والیبال مقابل مکزیک قرار گرفتند. مکزیک که در رده ۲۱ رنکینگ جهانی قرار دارد، در المپیک ۲۰۱۶ حاضر بوده، اما در سن پترزبورگ کمترین امید را برای گرفتن مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ دارد.

دعوت تیرانداز قزوینی به اردوی تیم ملی

زینب طوماری تیرانداز قزوینی به اردوی تیم ملی تپانچه دعوت شد.

اردوی تیم ملی تپانچه از امروز آغاز و تا ۳۱ مرداد ماه در تهران ادامه دارد.

نشان طلا ملی پوش استان در رقابت‌های تکواندو نونهالان جهان

در پایان چهارمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، مبینا بخشی‌نژاد ملی پوش با ۴ پیروزی متوالی موفق شد سکوی قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

بخشی‌نژاد برای کسب این نشان طلایی پس از یک‌دور استراحت، ابتدا «صوفیا پوکوتیلو» از اوکراین را با نتیجه ۶ بر ۳ از پیش‌رو برداشت، در دومین گام به مصاف «کریتیکا پانیاخام» از تایلند رفت و ۳۳ بر ۱۱ در پایان راد دوم به برتری رسید.

هوگوپوش وزن ۴۷- کیلوگرم کشورمان در نیمه نهایی با «بث چریستی» از انگلیس مبارزه کرد و ۳۴ بر ۱۳ (اختلاف امتیاز ۲۰) پیروز شد و در فینال این رقابت‌ها نیز رو در روی «آندرا مندیولسو» ازکلمبیا قرار گرفت و ۱۵ بر ۱۴ برنده شد و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند.

چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۹، با حضور ۵۵۰ تکواندوکار از ۶۴ کشور در سالن «کاخ ورزش جهانی» تاشکند برگزار شد.

ووشوکار الوندی در ترکیب نهایی تیم ملی

آرین افراز ملی پوش الوندی در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم در ترکیب تیم ووشوی نوجوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا قرار گرفت.

این مسابقات از ۲۸ مردادماه به میزبانی برونئی آغاز خواهد شد و تیم ایران در ۲ بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان می‌رود.

سرمربی جدید تیم فوتبال کاسپین معرفی شد

پژواک کرمپور بعنوان سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در فصل جدید انتخاب شد.

کرمپور پیش از این در نیم فصل ۹۵ -۹۶ بعنوان سرمربی کاسپین در این باشگاه سابقه فعالیت داشت.

دومین تور قهرمانی پرش با اسب ایران در استان قزوین برگزار شد

دومین تور قهرمانی پرش با اسب ایران به میزبانی هیات سوارکاری استان قزوین برگزار شد، در این دوره از رقابت‌ها سوارکارانی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، قزوین، فارس، زنجان و همدان در ۳ تور کوچک، متوسط، بزرگ و رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و مالکین طی ۴ روز در باشگاه سوارکاری سروش با هم رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها محمد رضا معروفی در تور کوچک دوم و هفتم شد، سورن احسانی فاخر، در تور متوسط به مقام پنجم دست یافت و نایب قهرمانی رده نوجوانان را کسب کرد.

مهدی علیخانی در نونهالان پنجم، محمد یزبری در رده مالکین سوم شد و بهاره طاهرخانی در جایگاه پنجم ایستاد.

این رقابت‌ها در باشگاه سوارکاری سروش برگزار شد.

رقابت‌های دارت و طناب کشی در محمودآباد نمونه برگزار شد

در رقابت‌های طناب کشی محمدرضا خمسه، امیر محمد کشاورز و امیر حسین جعفری اول تا سوم شدند در بخش بانوان هم فاطمه جعفری، الهه چگینی و سودا مختاری عناوین برتر را کسب کردند.

در مسابقات دارت، اسماعیل عارفی، مهدی چگینی و محمد یاسین سلخوری اول تا سوم شدند، کبری صفدری، لیلا نوروزی و محمدثه شعبانی هم عناوین برتر را کسب کردند.

قزوین میزبان اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی گلبال آقایان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ژاپن با حضور ۱۲ ورزشکار در قزوین برگزار خواهد شد.محسن جلیلوند کاپیتان قزوینی تیم ملی است.

این اردو ۲۴ مرداد در سالن شهید بابایی ادامه دارد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.