نصب دستگاه‌های خود پرداخت ساخت ایران در فروشگاه‌های شهروند

شهرداری تهران با تعبیه دستگاه‌هایی در فروشگاه‌های شهروند، اقدام به حذف فروشنده‌ها در جهت جلب رضایت شهروندان کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشکاه خبرنگاران جوان، وقتی که صحبت از شهر هوشمند و مدیریت هوشمند شهری می‌شود، آنچه بیشتر از هر چیز بر ذهن بیشتر افراد نقش می‌بندد، وجود دوربین‌های کنترل ترافیک و یا پارک حاشیه‌ای است که به منظور دریافت پول از شهروندان برای توسعه و پیشرفت شهر نصب شده‌اند.

نصب دستگاه‌های خود پرداخت ساخت ایران در فروشگاه‌های شهروند

هوشمندسازی شهری در پایتخت به همین جا ختم نمی‌شود، چراکه شهرداری تهران توانسته با پیاده سازی سیستمی هوشمند در فروشگاه‌های خود شرایط خرید آسان برای شهروندان را بدون دخالت متصدی فروش فراهم کند.

مهم‌ترین مزیت این دستگاه‌ها ساخته شدن آن‌ها توسط متخصصان ایرانی است که توانسته‌اند، بی اعتنا به تحریم‌های تحمیلی بر کشورمان، دستگاه‌هایی بسازند که چیزی از نمونه‌های خارجی آن کم ندارد.

نصب دستگاه‌های خود پرداخت ساخت ایران در فروشگاه‌های شهروند

فروشگاه شهروند وابسته به شهرداری تهران دستگاه‌هایی را در سطح برخی از شعبه‌های خود مستقر کرده است تا شهروندانی که تمایل ندارند متصدیان فروش از نوع اقلام خریداری شده آن‌ها مطلع شوند، بتوانند با قرار دادن اجناس خود در مقابل دستگاه‌های مذکور و محاسبه قیمت کل خریدشان، هزینه مربوطه را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: صندوق‌های سیار در فروشگاه بوستان راه‌اندازی می‌شوند


بسیاری از مردم هنگام خرید برخی از اقلام به ویژه محصولات بهداشتی دوست ندارند که فروشنده از آنچه که خریداری کرده‌اند، مطلع شود و گاهی اوقات هم به همین دلیل یا از خرید آن جنس منصرف می‌شوند و یا آن خرید را به شخص دیگری می‌سپارند، اما از زمان روی کار آمدن دستگاه‌های خود پرداخت که به دست متخصصان داخلی کشورمان ساخته شده‌اند، اگر شخصی نخواهد فروشنده از نوع خرید او مطلع شود، دیگر مشکلی ندارد. 

نصب دستگاه‌های خود پرداخت ساخت ایران در فروشگاه‌های شهروند

مسعود سریع القلم مدیرعامل فروشگاه شهروند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دستگاه‌های خود پرداخت موجود در سه فروشگاه بیهقی، ایران زمین و بهرود هیچ چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارند و از حیث قطعات و نرم افزار هم به طور کامل توسط شرکت‌های داخلی کشورمان ساخته شده‌اند.

انتهای پیام/

ماجرای نصب دستگاه‌های خود پرداخت در برخی از شعب فروشگاه شهروند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار