رئیس سازمان جهاد کشاورزی ‌سمنان خبر داد؛

تولید ۳ هزار تن مرغ در استان سمنان

سید حسن میرعماد با بیان اینکه در استان سمنان هیچ نگرانی از بابت تأمین گوشت مرغ وجود ندارد از تولید ۳ هزار تن مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی ‌سمنان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با بیان اینکه تمهیدات ویژه‌ای برای تأمین گوشت مرغ در استان سمنان اندیشیده شده است گفت : در این استان هیچ نگرانی از بابت تأمین گوشت مرغ وجود ندارد.

او با بیان اینکه در حال حاضر گوشت مرغ با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان در درب مغازه‌ها به مردم عرضه می‌شود به فروش هر کیلو تخم‌مرغ در استان سمنان به قیمت هر کیلوگرم ۶ هزار و ۹۰۰ تومان اشاره کرد و بیان داشت: در این مورد نیز وضعیت استان سمنان مطلوب گزارش می‌شود.

میرعماد با اشاره به روند خوب جوجه ریزی از ابتدای سال ۹۸ تاکنون در استان سمنان گفت: از ابتدای سال جاری ۱۱ میلیون جوجه ریزی در سطح استان سمنان انجام‌شده است.

وی بیان داشت: بالغ‌بر ۳ هزار تن مرغ بالای ۴۳ روز در حال حاضر در استان سمنان موجود است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان اظهار داشت: نظارت بر ارائه بهترین خدمات از جهات مخالف از جمله قیمت، کیفیت مورد رصد بازرسان امر در طول سال قرار می‌گیرد تا کالایی مرغوب همواره در اختیار عموم مردم استان قرار گیرد.

انتهای پیام / ر

در استان سمنان هیچ نگرانی از بابت تأمین گوشت مرغ وجود ندارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار