معرفی نفرات برتر، پایان بخش جشنواره عکس شیراز امروز

نفرات برتر ششمین جشنواره ملی و سومین جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دبیر جشنواره و مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: با اعلام فراخوان، دو هزار و ۲۹۶ عکس از ۴۰۱ عکاس ایرانی و ۱۰۵ عکاس خارجی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

محمدرضا دهقانی افزود: در جشنواره بین المللی عکس «شیراز امروز» عکاسانی از سراسر کشور و از کشور‌های سریلانکا، مقدونیه، هند، عراق، بوسنی و هرزگوئین، بنگلادش، اسپانیا، ژاپن، ازبکستان، اسلونی، ترکیه، مصر، یونان، رومانی، اندونزی، میانمار، هلند، عمان، آمریکا، بلغارستان، قبرس، کانادا، آرژانتین و چین شرکت کردند.

او افزود: این جشنواره در ۴ بخش شهروند فرهنگ مدار، شب نگاری در فضا‌های تعاملاتی شهر شیراز، زیبایی- نشاط و پویایی شهری و بخش ویژه «جایزه میرزا حسن عکاسباشی» برگزار شد.

دهقانی با بیان این که نمایشگاهی از آثار برتر این جشنواره برپا شده است، افزود: این نمایشگاه تا ۲۹ مرداد در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برای بازدید علاقمندان برپا است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه ۱۸ نگاتیو شیشه‌ای از آرشیو استاد بزرگ عکاسی شیراز «منصور صانع» به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/م

جشنواره ملی و بین‌المللی عکس «شیراز امروز»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.