لطیفی: هدفمان شاد کردن هواداران ملوان است

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: وقتی هواداران ببینند ملوان نتایج خوبی می‌گیرد دیگر بومی بودن یا نبودن سرمربی برایشان اهمیتی نخواهد داشت.

علی لطیفی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار داشت: شرایط ملوان به گونه‌ای است که نزدیک به نود درصد بازیکنان فصل گذشته از این تیم جدا شده اند. از طرف دیگر وضعیت مدیریتی باشگاه در زمان خوبی مشخص نشد و ما در حالی برای جذب بازیکنان مدنظرمان اقدام کردیم که تیم‌های دیگر از ۲ ماه قبل کار نقل و انتقالاتی خودشان را شروع کرده بودند.

لطیفی در ادامه افزود: چند جلسه تمرینی با حضور بازیکنان تیم‌های پایه در تهران برگزار کردیم، اما امروز (یکشنبه) نخستین تمرین رسمی ملوان با حضور بازیکنانی که تازه جذب شده اند در انزلی برگزار شد. با وجود تمام کمبود‌ها و مشکلات، من و تمام اعضای باشگاه تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم تا هر چه زودتر ملوان را به جایگاه پر افتخار گذشته برگردانیم.

وی درباره فعالیت ملوان در نقل و انتقالات تصریح کرد: بازیکنان زیادی از ملوان جدا شده اند و هنوز هم کمبود بازیکن داریم بنابراین باید چند بازیکن دیگر جذب کنیم تا بتوانیم کار‌های تاکتیکی تیم را پیش ببریم. کمبود بیش از حد بازیکن ما را اذیت می‌کند، اما همین نفراتی که تاکنون جذب شده اند از بهترین‌های ایران هستند.

سرمربی ملوان در واکنش به انتقاداتی که نسبت به بومی نبودن او مطرح شده، بیان کرد: وقتی که طرفداران ملوان ببینند تیمشان از لحاظ فنی و مدیریتی به ثبات رسیده  و کادرفنی با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و تیم هم نتایج خوبی می‌گیرد، دیگر برای آن‌ها فرقی ندارد که مربی تیم بومی باشد یا غیر بومی، زمانی این صحبت‌ها مطرح می‌شود که تیم نتیجه نگیرد، زیرا وقتی مربی بومی باشد، اما تیم نتیجه نگیرد بومی گرایی هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. زمان این حرف‌ها که فلان مربی، بومی است و آن یکی غیر بومی گذشته و در شرایط فعلی مهم‌ترین مسئله موفقیت تیم بزرگ و پر افتخار ملوان و شادی هواداران است. حالا این که چنین اتفاقی با مربی بومی رخ دهد یا یک مربی غیر بومی اهمیتی ندارد.

سرمربی تیم ملوان در پایان در خصوص حضورش در تیم ملوان بیان کرد: من و دیگر مربیان برنامه هایمان را به مالک باشگاه ارائه کرده ایم  و در نهایت کمیته فنی و مشاوران  که من نمی‌دانم چه کسانی هستند، اما به گفته خودش از بزرگان فوتبال ایران به شمار می‌روند، برنامه ۳ ساله من را بهتر و جلوتر از بقیه برنامه‌ها دیدند و آن را تایید کردند. برنامه من در سال اول این است که ساختار باشگاه ملوان را اصلاح کنیم. این تیم که در چند سال اخیر دچار آشفتگی شده و می خواهیم ملوان را به مسیر خودش بازگردانیم. پس از آن و در سال دوم برنامه ما قهرمانی لیگ یک و صعود به لیگ برتر است. در سال سوم نیز باید عملکردی در خور شان ملوان در لیگ برتر داشته باشیم. با حمایت‌های مالک باشگاه، این کار‌ها شدنی است. ملوان به مردم انزلی تعلق دارد و من در این تیم مهمان هستم و هر چه در توان دارم برای موفقیت تیمم می‌گذارم، اما از هواداران می‌خواهم که تا هفته چهارم، پنجم صبوری به خرج دهند و پس از آن ملوان هر تیمی را می‌تواند شکست دهد.


بیشتر بخوانید: 

حضور چشمگیر مربیان شناخته شده در لیگ آزادگان

لطیفی و چالشی سخت در ملوان

لطیفی به عنوان سرمربی تیم ملوان انتخاب شد


انتهای پیام/

اظهارات لطیفی در خصوص آخرین وضعیت باشگاه ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار