خلیلی: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است/ کالدرون کلافه شده است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است و تمام بازی‌هایی که کالدرون مدنظر داشت را فراهم کردیم.

خلیلی: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است/ کالدرون کلافه شده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) این تیم اظهار کرد: شرایط تیم خوب است و بازی‌های تدارکاتی زیادی را برای تیم در نظر گرفتیم. با توجه به شرایط آب و هوایی ترکیه، نتوانستیم بازی‌های تدراکاتی مان را برگزار کنیم.

او افزود: پس از بازگشت به ایران، تمام بازی‌هایی که کالدرون مدنظر داشت را فراهم کردیم و خدا را شکر او هم راضی است و شرایط روحی و روانی بازیکنان هم خوب است. تیم‌های بزرگ باید آمادگی هر شرایطی را داشته باشند و قرعه کشی خوب یا بد ندارد. کالدرون مشتاق آغاز لیگ است و تیم ما نیز آماده حضور در لیگ برتر است.

خلیلی در خصوص حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان که دیروز (شنبه) منتشر شد، اظهار کرد: پس از اعلام حکم، از همان روز اول گفتم که به این حکم اعتراض می‌کنیم و بخش حقوقی باشگاه هم پیگیر این کار شد. این حکم از ابتدا تعلیقی بود و اعتراض ما به اصل ماجرا بود. خیال هواداران از حضور در ورزشگاه راحت باشد و می‌توانند مقابل پارس در آزادی حضور یابند.

سرپرست پرسپولیس درباره تاریخ آغاز لیگ برتر گفت: برنامه‌ریزی ما هفتگی و کالدرون هم ناراحت است که نمی‌توان برنامه لیگ را اعلام کرد. او از اعلام تاریخ‌های مختلف برای آغاز لیگ کلافه شده و این روند خسته کننده است. امیدوارم زودتر مسابقات لیگ برتر آغاز شود.

او درباره حضور بیرانوند در بوشهر بیان کرد: یک دلخوری بین او و نیرو‌های انتظامی رخ داد که با هماهنگی‌هایی که انجام شد، حسین ماهینی و سید جلال حسینی، کاپیتان تیم به همراه بیرانوند به بوشهر رفتند و در جلسه‌ای که با ماموران نیروی انتظامی داشتند، کدورت‌ها برطرف شد. البته این کار با هماهنگی کالدرون انجام شد و این بازیکنان فردا در تمرین پرسپولیس حضور خواهند داشت.

خلیلی در پایان در مورد اتفاقات دیدار تدارکاتی با نساجی و اخراج ۲ بازیکن در آن بازی بیان کرد: این اتفاق عجیب نیست و بازی‌های دوستانه برای فوتبالیست‌ها به خاطر این که بحث جریمه مطرح نیست، فیزیکی‌تر دنبال می‌شود و به همین خاطر ۲ بازیکن اخراج شدند و مشکل دیگری هم وجود نداشت.


بیشتر بخوانید:

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟

رقم قرارداد یکساله و قرضی جونیور لو رفت/ براندائو سه‌شنبه در تهران


انتهای پیام/

اظهارات خلیلی درباره شرایط پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار