اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای منطقه ویژه اقتصادی اترک

عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک ایران در مراسم افتتاح یک واحد تولیدی در آق قلا از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تامین زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی اترک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  شعبانی عضو هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک ایران امروز در مراسم افتتاح و کلنگ زنی دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا این خبر را اعلام کرد و گفت: این اعتبار ویژه را سازمان صنایع کوچک برای تامین برق و سایر زیرساخت‌ها به منطقه ویژه اقتصادی اترک در گلستان اختصاص می‌دهد.


شعبانی از اختصاص ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای کمک به واحد‌های تولیدی خسارت دیده از سیل گلستان هم خبر داد افزود: بیش از ۸۵ درصد واحد‌های شهرک صنعتی آق‌قلا در سیلاب خسارت دیدند که بیشتر این ۱۰۵ میلیارد تومان اعتبار به واحد‌های مستقر در این شهرک اختصاص می‌یابد تا کار بازسازی این واحد‌ها انجام شود.


استاندار گلستان هم در این مراسم از با اشاره به تامین تامین اعتبار برق شهرک صنعتی اترک افزود: امروز در حضور اعضای هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک ایران مشکلات این شهرک مطرح شد و اعضای این هیئت مدیره قول دادند نیمی از هزینه برق رسانی به این شهرک را تامین کنند.


هادی حق شناس افزود: با رونق شهرک صنعتی اترک که معادل ۲۲ شهرک صنعتی استان از نظر وسعت و تعداد واحد‌های تولیدی است شاهد رونق خوبی در زمینه اشتغال و سرمایه گذاری در استان خواهیم بود.


حقش شناس در ادامه گفت: استان گلستان ظرفیت‌های زیادی در تولید مواد اولیه دارد که این موضوع اهمیت ایجاد صنایع تبدیلی را بیشتر می‌کند.


او با اشاره به ظرفیت ایجاد اشتغال با صنایع تبدیلی گفت: با ایجاد کارخانجات صنایع تبدیلی مانند کارخانه رب هم میزان اشتغال و سرمایه در استان افزایش می‌یابد و هم مشکل گوجه کاران برای فروش محصولشان حل می‌شود.


طلوعیان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان هم در این مراسم با اشاره ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صنعتی، پارسال در گلستان گفت: تا هفته دولت امسال هم ۳۰۰ میلیارد تومان طرح صنعتی در استان افتتاح می‌شود.


امروز همزمان با مراسم گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک در شهرک صنعتی آق قلا یک واحد تولید افتتاح شد و واحد دیگر آغاز به کار کرد.


انتهای پیام / فا


اعتبار ویژه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تامین زیرساخت‌های شهرک صنعتی اترک

برچسب ها: صنعت ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.