مهاجم جوان از پرسپولیس کنار می‌رود؟ / جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

احتمال دارد احمدرضا احمدوند، مهاجم جوان پرسپولیسی‌ها از فهرست سرخپوشان پایتخت جدا شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدرضا احمدوند بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس که بنا به دلایلی چندی پیش از باشگاه استقلال جدا شد و به سرخپوشان پیوست، امروز (یکشنبه) مانند روز‌های گذشته در تمرین سرخپوشان غایب بود و گفته می‌شود این بازیکن برای پیگیری کار‌های پایان خدمت و کارت سربازی خود در تمرینات حاضر نمی‌شود.

گفته می‌شود احمدوند بنا به دلایلی از پرسپولیس کنار گذاشته خواهد شد اما باید کالدرون نظر نهایی را دهد، لازم به ذکر است در صورتی که مشکل کارت پایان خدمت این بازیکن بر طرف نشود احتمالا احمدوند از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شود.

این بازیکن سابقه بازی در تیم مقاومت تهران را دارد و در پست هابک و مهاجم بازی می‌کند.

جونیور چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان

خبر دیگر اینکه جونیور براندائو، مهاجم برزیلی ۲۴ ساله که مدنظر پرسپولیس است، روز سه شنبه برای پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد تا شاگرد گابریل کالدرون آرژانتینی شود.

این بازیکن فوتبال خود را در تیم‌های پایه گرمیو و تابوائو دا آغاز کرده و قرار است برای حضور یک ساله و قرضی در تیم سرخپوش پایتخت ۵۰۰ هزار دلار دریافتی داشته باشد. او پس از بازی روز دوشنبه تیم گویاس مقابل واسگودوگاما (در هفته چهاردهم لیگ برزیل) و خداحافظی با همبازیانش راهی ایران می‌شود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد از چهارشنبه در تمرینات سرخپوشان شرکت خواهد کرد.

کالدرون درباره این بازیکن بیان کرد که مهاجم برزیلی سه شنبه به تهران می‌آید و مهاجم خوبی هم است و من او را می‌شناسم. مهاجم برزیلی بازیکن جوان و با آینده روشن است. این بازیکن کیفیت خوبی دارد و باتوجه به بودجه‌ای که داریم، کار سختی برای آوردن بازیکن خوب و نامی در پیش داریم. من تضمین می‌کنم که او عملکرد خوبی در ایران خواهد داشت.

پرسپولیسی‌ها به جز مهاجم خارجی، علی علیپور، محمد امین اسدی، امیر روستایی و عبدی را در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید:

خلیلی: شرایط روحی و روانی بازیکنان پرسپولیس خوب است/ کالدرون کلافه شده است

سید جلال حسینی: تأخیر در برگزاری لیگ به نفع ما شد/ هر کاری برای موفقیت پرسپولیس و کالدرون انجام می‌دهم

عرب از مدیرعاملی پرسپولیس استعفا می‌دهد؟


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار