۴۲ راس گوسفند قاچاق در دام قانون/برخورد خودرو با موتورسیکلت، ۲ کشته و مجروح بر جای گذاشت

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۳۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

برخورد خودرو با موتورسیکلت، ۲ کشته و مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: تصادف پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت در محور مواصلاتی سروستان، ۲ نفر کشته و مجروح شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: طی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی سروستان، بلافاصله تیمی از پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک سواری پژو پارس در مسیر مذکور در حال حرکت بوده که با یک دستگاه موتور سیکلت برخورد کرده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت جراحات وارده، جان خود را از دست می‌دهد و سرنشین نیز مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

سرهنگ دهقانی بیان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه، علت این تصادف را رعایت نکردن حق تقدم از جانب راکب موتورسیکلت اعلام کرده است.

کشف مواد مخدر در شیراز

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف انواع مواد مخدر و دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در شیراز خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند ۲ نفر مقداری مواد مخدر در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز دپو کرده اند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، میزان ۳۳ کیلو هروئین، ۴ کیلو شیشه، ۸ کیلو و ۸۰۰ گرم پودر سفید رنگ مشکوک به مواد مخدر و ۱۰۳ هزار عدد قرص آنتی هیستامین کشف کردند.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه در این خصوص ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر، سریعا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

۴۲ راس گوسفند قاچاق در دام قانون

فرمانده انتظامی خنج گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، یک دستگاه کامیون متوقف و در بازرسی از آن، ۴۲ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلبون ریال کشف شد.

سرهنگ کرامت کریمی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به یک کامیون حامل احشام مظنون و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خنج با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۲ راس گوسفند قاچاق کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دام‌های قاچاق، ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: مبارزه با قاچاق دام برای امنیت غذایی جامعه انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کشف ۵ دستگاه استخراج ارز در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۵ دستگاه استخراج ارز ۲ موتوره به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داود امجدی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی "هرمود عباسی" این شهرستان، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک سواری رانا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه پس از توقیف و بازرسی از خودرو، ۵ دستگاه استخراج ارز ۲ موتوره کشف و ضبط شد، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است.

۱۳ کیلو تریاک به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پراید در آن شهرستان خبر داد.

 سرهنگ علیرضا نوشاد اظهار داشت: با دریافت اخباری مبنی بر تردد قاچاقچی از محور بندرعباس به سمت داراب، تیم‌های ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: ماموران با تجزیه و تحلیل و اطلاعات حاصله و کنترل محور‌های مواصلاتی، یک سواری پراید را شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را متوقف و به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر انتقال دادند.

سرهنگ نوشاد با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو میزان ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.