نماز عید قربان در بندرعباس اقامه شد

نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با حضور قشر‌های مختلف مردم در مسجد جامع بندرعباس اقامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نماز عید سعید قربان به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با حضور قشر‌های مختلف مردم در مسجد جامع بندرعباس اقامه شد.

نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز عید سعید قربان با تبریک عید قربان گفت: برگزاری کنگره حج مایه عزت و سربلندی مسلمانان است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: در کنگره حج تشکیل امت اسلامی بدون توجه به قومیت، نژاد و هر رنگی مورد توجه قرار گیرد.

او عید قربان را روز تقرب به خداوند متعال دانست و گفت: عید قربان روز دوری از نفس اماره و تعلقات دنیوی است و هر روز که گناهی در آن نباشد عید است.

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: توجه به نیازمندان در روز عید قربان یک امر ضروری است.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده با اشاره به اینکه برای تشکیل امت اسلامی باید همه کشور‌های اسلامی اقدام کنند افزود: حج محور همه توجهات اسلام است ودر سایه همین موضوع امت واحده شکل می‌گیرد.

خطیب نماز عید قربان در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: احیای تمدن بزرگ اسلامی با وحدت و همدلی میسر می‌شود.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده افزود: رهبر معظم انقلاب بر دو اصل اساسی، انسجام امت اسلامی و توجه به آرمان ملت فلسطین و مقاومت اسلامی تاکید دارند.

وی بابیان اینکه بیش از پیش نیاز به مقاومت داریم گفت: مظهر مقاومت ما قدس شریف است و تا لحظه آخر برای آزادی آن مقاومت می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

نماز عید قربان در بندرعباس

برچسب ها: نماز عید ، عید قربان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.