در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حمایت همه جانبه سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برتر

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی گفت: در روز پزشک، بیش از ۲۵ متخصص در ۸ رشته، اقدام به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان و چکاپ بیماران می‌کنند.

حمایت همه جانبه سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برترعلیرضا سلیمی، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به برنامه‌های آموزشی ویژه جامع پزشکی اظهار کرد: سازمان نظام پزشکی برنامه‌های مختلفی به صورت دوره‌ای و مقطعی، ویژه ارائه‌دهندگان خدمات حوزه سلامت در نظر گرفته است که همه این اقدامات بر اساس برنامه تحول آموزش پزشکی دسته‌بندی شده است.

او ادامه داد: یکی از موضوعات مهم دنیا و به خصوص جامعه پزشکی، برگزاری رویداد‌های فناوری و تشکیل استارت‌آپ‌ها در حوزه سلامت است و سازمان نظام پزشکی در همین زمینه و با هدف تشکیل شرکت‌های دانش بنیان به وسیله جوانان نخبه فعال در حوزه پزشکی، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف می‌کند.

سلیمی افزود: ۸ شهریور که به اسم روز پزشک نامگذاری شده است، برنامه رویداد فناوری در حوزه سلامت با همکاری نهاد ریاست جهموری و وزارت بهداشت آغاز می‌شود که در آن، صاحبان ایده‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان طرح‌های خود را در زمینه فناوری سلامت ارائه می‌دهند؛ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، سازمان نظام پزشکی از ایده‌های برتر در حوزه ارائه خدمات بهداشتی درمانی حمایت همه‌جانبه مالی و معنوی می‌کند.


بیشتر بخوانید: بانک اطلاعاتی سلامت راه‌اندازی می‌شود


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: سازمان نظام پزشکی در زمینه تربیت نیرو‌های متخصص، برنامه آموزشی خوبی را به صورت روتین و دوره‌ا‌ی مد نظر قرار داده است و سعی دارد، اید‌ه‌های حوزه سلامت را وارد چرخه بازار اقتصادی کند.

سلیمی گفت: در روز پزشک، بیش از ۲۵ متخصص در ۸ رشته اقدام به ویزیت رایگان مراجعه کنندگان و چکاپ بیماران می‌کنند و این اقدام سازمان نظام پزشکی با هدف حفظ و ارتقای سلامتی افراد جامعه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری رویداد‌های فناوری و تشکیل استارت‌آپ‌ها در حوزه سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار