بسته حوادث ۲۱ مردادماه ۹۸؛

نگاهی به حوادث امروز دوشنبه ۲۱ مرداد در خوزستان

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۱ مرداد ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف خوزستان در روز دوشنبه ۲1 مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۱۲ متهم در رامشیر

سرهنگ هدایت شهبازی فرمانده انتظامی رامشیر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی توسط ماموران انتظامی در این شهرستان اجرایی شد.

او اظهار داشت: در اجرای این طرح، مأموران پلیس این فرماندهی ۱۲ متهم که سابقه شرارت، سرقت، حمل مواد مخدر و حمل سلاح غیرمجاز را در پرونده خود داشتند پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی بیان کرد: در بازجویی‌های فنی به عمل آمده توسط پلیس، متهمان به ۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف کردند، همچنین در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۴ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامشیر با اشاره به این که در اجرای این طرح ۸ خودرو و ۷ موتورسیکلت متخلف متوقف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند، ازشهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در باغملک

سرهنگ "حسین زلقی فرمانده انتظامی باغملک گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و برخورد جدی با خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر و ماموران کلانتری ۱۱ با کار‌های اطلاعاتی یک قاچاقچی که سوابق متعدد در این زمینه و خرد فروش موادمخدر را داشت، را شناسایی کردند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل دقیق فعالیت این سوداگر مرگ با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آن را دستگیر کردند.

سرهنگ زلقی بیان داشت: مأموران پلیس در بازرسی از منزل متهم مقدار ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک افزود: متهم پس از نشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انبار دپو کالای قاچاق در ماهشهر کشف شد

سردار "حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اذعان داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و تمرکز بر کشف انبار‌های دپو کالا، ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماهشهر با رصد اطلاعاتی و شبانه روزی یک انبار را در محور مواصلاتی"ماهشهر- رامشیر" شناسایی کردند.

او با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، انبار مذکور تحت پوشش مرکز تولید غذای دام اقدام به دپو کالای قاچاق می‌کرد، بیان کرد: با اقدامات تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۲۱۳ طاقه پارچه حجیم، ۱۱۲ اره برقی، ۶۰۰ دستگاه سنگ جت برقی فلز بر و ۸ دستگاه موتورجوش فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده اظهار داشت: کارشناسان ارزش ریالی لوازم کشف شده را بالغ بر ۵۳ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه تصریح کرد: مخلان اقتصادی بدانند نیروی انتظامی مصمم است با پدیده شوم قاچاق به ویژه از نوع سازمان یافته برخورد قاطع داشته باشد.

 

انتهای پیام/تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار