معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد؛

استعفای ۵۰ مدیر برای شرکت در انتخابات

معاون سیاسی وزیر کشور در آق قلا گفت: تا کنون ۵۰ فرماندار، معاون فرماندار و مدیران ستادی استعفا داده اند تا در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، معاون سیاسی وزیر کشور امروز در نشست با علمای شیعه و سنی در آق قلا با اعلام این خبر گفت: البته زمانی این عدد نهایی می‌شود که ثبت نام برای انتخابات آغاز شود.

جمال عرف با بیان این که در انتخابات امسال برای نخستین بار احراز هویت اشخاص در تمام شعب به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد افزود: با اجرایی شدن این سیستم کسی نمی‌تواند با شناسنامه فرد دیگری به حوزه رای گیری وارد شود یا با شناسنامه افراد فوت شده رای دهد.

جمال عرف افزود: در انتخابات شورا ها، رای گیری در ۱۴۰ شعبه به صورت الکترونیک انجام شد، اما امیدواریم با همکاری شورای نگهبان در این مرحله از انتخابات به جای شعب در برخی از حوزه ها، انتخابات به صورت کاملا الکترونیک برگزار شود.


عرف در ادامه با اشاره به روند ارزیابی میزان آمادگی ستاد‌های انتخاباتی گفت: ارزیابی میزان آمادگی ستاد‌های استانی در حال انجام است.

او درباره اتباع خارجی که مادر ایرانی دارند گفت: این افراد باید هویتشان احراز شود و به همین منظور روند قانونی احراز هویت درحال پیگیری است.

جمال عرف در بخش دیگری از سخنان خود با ابراز امیدواری از روند بازسازی مناطق سیل زده گفت: امیدواریم با پیشرفت‌های حاصل شده بازسازی‌ها طبق تقویم پیش بینی شده کامل شود.


معاون سیاسی وزیر کشور در سفر امروز خود به آق قلا در نماز عیدقربان این شهر شرکت کرد و همچنین با خانواده شهیدان اراز محمد و عبدالرحمن حبیلی دیدار کرد.

 

انتهای پیام / فا


۵۰ مدیر برای شرکت در انتخابات استعفا کرده اند

برچسب ها: سیل ، وزارت کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.