مس سونگون ۲ - ناگویای ژاپن ۳ / نماینده کشورمان در مرحله حذفی به مصاف نماینده لبنان می‌رود

دیدار دو تیم مس سونگون و ناگویای ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

مس سونگون 2 - ناگویای ژاپن 3 / نماینده کشورمان در مرحله حذفی به مصاف نماینده لبنان می رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا از ۱۶ مرداد ماه در کشور تایلند در حال برگزاری است و  تا ۲۷ مرداد ادامه خواهد داشت.

امروز در مرحله سوم این رقایت‌ها و از گروه چهارم این مسابقات دو تیم مس سونگون و ناگویا اوشنز ژاپن از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ژاپن به پایان رسید.

مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان و مدافع عنوان قهرمانی دوره قبل این رقابت‌ها در اولین دیدار خود از مرحله گروهی به مصاف تیم کاظمه کویت رفت و توانست این تیم را با ۸ گل شکست دهد و سپس در بازی دوم خود به دیدار الظفره امارات رفت و در نهایت این دیدار هم توانست با برتری به پایان برساند.

مس در بازی آخر خود در این گروه امروز به مصاف تیم قدرتمند و باهوش ناگویای ژاپن رفت و در حالی که هر دو تیم جواز حضور به مرحله بعد را کسب کرده بودند امروز برای تعیین صدرنشینی گروه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم مس سونگون نماینده کشورمان در این بازی نزدیک و جذاب نتوانست که از سد ناگویای ژاپن عبور کند و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

بدین ترتیب مس با این نتیجه به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی رقابت‌ها صعود کرد و باید روز چهارشنبه از ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران به مصاف تیم بانک بیروت (تیم اول گروه C) برود و ناگویا نیز به مصاف تیم واموس اندونزی خواهد رفت.


بیشتر بخوانید:

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا / کدام تیم‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد؟

نتایج دیدار‌های روز نخست فوتسال جام باشگاه‌های آسیا

برنامه روز اول مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال جام باشگاه های جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار