تجهیز ۵ خانه ورزش روستایی در شهرستان مهاباد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد از تجهیز پنج باب خانه ورزش روستایی با هدف توسعه ورزش روستایی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی‌پور رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: پنج باب خانه ورزش روستایی با مشارکت استانداری، ستاد مبارزه با مواد مخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور تجهیز شد.

او ادامه داد: تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی شامل میز پینگ پنگ، میز فوتبال دستی، میز شطرنج، توپ والیبال و توپ فوتسال است که برای تامین آن‌ها در مجموع ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شد.

مصطفی پور اضافه کرد: این تجهیزات ورزشی در اختیار خانه‌های ورزش روستا‌های «کاولان علیا»، «کله گاوی»، «قوزلوی علیا»، «کیتکه» و «اوزونتاش» قرار گرفت و با تجهیز آن‌ها شمار خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شده در مهاباد به ۱۸ باب رسید.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: این خانه‌های ورزشی دارای ۶۰ مترمربع مساحت بوده و از طرف دهیاران روستا برای تجهیز و آماده‌سازی در اختیار اداره ورزش و جوانان این شهرستان قرار گرفته است.

او افزود: خانه‌های ورزش روستایی فرصت مناسبی برای حضور بانوان روستایی را در فضا‌های ورزشی فراهم کرده است.

مصطفی پور ادامه داد: امسال در فروردین ماه و تیرماه سال جاری هم هفت خانه روستایی در بخش‌های مرکزی و خلیفان تجهیز شده بود.

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/ج

 ۵ خانه ورزش روستایی در مهاباد تجهیز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.