شهردار بوکان؛

از نقد به عنوان پشتوانه‌ی عمل استفاده می‌کنیم

شهردار بوکان گفت: از نقد به عنوان پشتوانه‌ی عمل استفاده می‌کنیم و اگر نقد نباشد دچار روزمرگی می‌شویم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، بابک رستم پور شهردار بوکان در نشست با اصحاب رسانه، با بیان اینکه یکی از ارکان مهم توسعه، رسانه است، گفت: سعی کرده ایم که از نقد به عنوان پشتوانه‌ی عمل استفاده کنیم و از نقد‌های منصفانه‌ ی رسانه‌ها بیشترین بهره را ببریم، چون اگر نقد نباشد دچار روزمرگی می‌شویم.

او به وجود آوردن فضای تفاهم و تعامل، تزریق امید و انگیزه بخشی به جامعه را از جمله وظایف خبرنگاران عنوان کرد و افزود: گردش آزاد اطلاعات لازمه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی شهر است.

رستم پور تصریح کرد: خبرنگاران نیروی محرکه‌ای برای حرکت مسئولان در جامعه هستند و اطلاع رسانی آنان سبب می‌شود مدیران در خدمت به مردم و جامعه گام‌های جدی تری را برداشته و تلاش مضاعفی انجام دهند.

شهردار بوکان در ادامه به رسالت خطیر خبرنگاران اشاره کرد و افزود: خبرنگاران رسالت عظیمی در قبال  مردم به دوش دارند، زیرا اگر رسانه و خبرنگاران نباشند مشکلات مردم منعکس نمی‌شود و توسعه‌ای در هیچ زمینه‌ای روی نخواهد داد.

بابک رستم پور در پایان با بیان اینکه نیاز امروز جامعه به خبرنگار بیش از سایر زمان هاست و از این رو قلم و کلام خبرنگار می‌تواند وحدت آفرین و سازنده باشد، گفت: شجاعت، بصیرت، موقعیت شناسی و هوشیاری از ویژگی‌های برجسته خبرنگاران است.

در پایان این نشست، از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بوکان از خبرنگاران تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م
 

نشست خبری شهرداری بوکان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.