کمیته امداد نگاه حرفه‌ای به رسانه‌ها دارد/کمک‌های مردمی در استان یزد بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد، گفت: کمیته امداد نگاه حرفه‌ای به رسانه‌ها از جمله رسانه ملی دارد و این تعامل و همکاری نقش ارزنده‌ای در اعتمادسازی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر احمد پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در نشست هم‌ اندیشی با حضور جمعی از مسئولان کمیته امداد و صدا سیمای مرکز یزد، گفت: اعتماد و اتکای مردم به کمیته امداد همچنان باقی است، در سیل اخیر نهاد‌های امداد رسان و خدمت رسان از جمله کمیته امداد با اقبال بیشتر مردمی مواجه شدند و آمار کمک‌های اهدایی به سیل‌ زدگان مؤید این موضوع است.

او افزود: نهاد‌های انقلابی همواره به شیوه‌های مختلف ازجمله فضای مجازی مورد هجمه دشمنان قرار دارند، اما این موضوع باعث تقویت اعتماد مردم به نهاد‌های حمایتی و خدمت رسان شده است و مردم با هوشیاری توطئه‌های معاندین را خنثی کرده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد بابیان اینکه کار رسانه ملی فرهنگ‌سازی و تغییر نگرش و اندیشه‌ها است، گفت: کمیته امداد نگاه حرفه‌ای به رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی دارد و این تعامل و همکاری نقش ارزنده‌ای در اعتمادسازی دارد.

نقش ارزنده صداوسیما در ترویج و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری

محسن علیزاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره )استان یزد نیز با اشاره به اینکه ترویج و توسعه فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری ازجمله محور‌های اصلی فعالیت‌های کمیته امداد است، گفت: در طی سال برنامه‌های ویژه‌ای باهدف فرهنگ‌سازی سنت‌های حسنه الهی و کمک‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه اجرا می‌شود و نقش ارزنده رسانه‌ها ازجمله صدا و سیما در تحقق این برنامه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

او افزود: همکاری رسانه ملی در اجرای برنامه‌های این نهاد ازجمله ماه مبارک رمضان، جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری زمینه مشارکت بیشتر مردم در انجام کار‌های خیر و بهره‌مندی محرومان از کمک‌های مردمی را فراهم کرده است.

علیزاده بابیان اینکه میانگین کمک‌های مردمی در استان یزد بالاتر از میانگین کشوری است، ادامه داد: مردم استان یزد همواره در کمک‌رسانی به نیازمندان با این نهاد همدل و همراه هستند و در طرح‌های مختلف مشارکتی کمیته امداد در زمینه‌های مختلف ازجمله زکات، صدقه، اکرام ایتام و محسنیم همکاری و همراهی خوبی دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.