برگزاری اجلاسیه رادیو و تلویزیون کشور‌های عضو سازمان اکو در رامسر

معاون اقتصادی استاندار مازندران از شرکت بیش از ۱۰۰ مهمان خارجی در اجلاسیه رادیو و تلویزیون کشور‌های عضو سازمان اکو آبان ماه امسال در رامسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریانپور معاون اقتصادی استاندار مازندران در نشست هماهنگی اجلاسیه رادیو و تلوزیون کشور‌های عضو سازمان اکو با بیان اینکه علاوه بر صدا و سیمای ۹ کشور خارجی عضو سازمان اکو، ۱۳ شبکه تلویزیونی برون مرزی و ۳۳ شبکه رادیویی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ۱۱ و ۱۲ آبان ماه امسال در این اجلاسیه شرکت می کنند گفت: این رویداد بسیار اثرگذار  است  و چنین همایشی در سطح وزرا و سفرا و صدا وسیمای کشور‌های خارجی  کمتر رخ داده است.

او افزود: این اجلاسیه با هدف معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های کشور بخصوص مازندران برگزار خواهد شد که در حاشیه آن نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری، صنایع دستی و گل و گیاه نیز برگزار خواهد شد.

خیرانپور گفت: برگزاری نشست‌های سرمایه گذاری با هدف توسعه اقتصادی  مازندران باید در این اجلاسیه مورد توجه قرار بگیرد.

معاون اقتصادی استانداری مازندران گفت: بعد رسانه‌ای و خارجی این اجلاسیه بسیار زیاد است و باید نهایت بهره را از این اجلاسیه برای توسعه سرمایه گذاری استان مازندران برده شود.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این نشست با تشریح جایگاه و ظرفیت شهرستان رامسر گفت: رامسر با جایگاه بین المللی به شهر رویداد‌ها معروف شده که در طول سالیان مختلف میزبان اجلاسیه‌های متعدد است.

او افزود: جایگاه و ظرفیت‌های شهرستان و نگاه ویژه استاندار و معاونت اقتصادی به رامسر و پیگیری‌های شهرستانی باعث برگزاری این اجلاسیه در این شهرستان شده است.

مدیرکل خبر برون مرزی صدا و سیما نیز بر تشکیل شورای سیاستگذاری در سطح ملی اواسط آبان ماه در تهران تاکید کرد و گفت: اجرای کامل پروتکل‌های دیپلماسی و تشریفاتی در این اجلاسیه بسیار اهمیت دارد که باید با دقت کامل انجام شود.

او افزود: از روز‌های آینده عوامل شبکه‌های برون مرزی صدا و سیما وارد مازندران با محوریت شهرستان رامسر خواهند شد تا ظرفیت‌های این منطقه را برای معرفی در تیزر‌های مقدماتی اجلاسیه آماده نمایند.

محمدنژاد از رایزنی با رایزنان فرهنگی کشور‌های عضو اکو در خصوص این اجلاسیه خبر داد و گفت: هفته اول شهریور نشست سفرای سازمان اکو در مقر سازمان برگزار خواهد شد که درخصوص این اجلاسیه مهم بین المللی بحث و تبادل نظر خواهد شد.
انتهای پیام/س
 

اجلاسیه رادیو و تلوزیون کشور‌های عضو سازمان اکو با حضور مهمانان خارجی در مازندران

برچسب ها: صداوسیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار