جانشین فرمانده کل سپاه در خراسان شمالی:

اقتدار ایران اسلامی دشمن را وادار به اعتراف کرده است/ شأن مردم ایران در مسائل اقتصادی این وضعیت نیست

سردار فدوی گفت: دفاع مقدس سبب شده دشمنان حتی فکر تعرض به ایران را به خود راه ندهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان خراسان‌شمالی گفت: سپاه باید برای تحقق وعده‌های الهی بر اساس فداکاری شهدا و آرمان‌های انقلاب همیشه آماده باشد.


بیشتر بخوانید:دشمنان هر روز به دنبال نقشه جدید برای ضربه زدن به انقلاب هستند/ انقلاب اسلامی ما پایدار و مستحکم است


سردار فدوی افزود: شرط تحقق وعده‌های الهی، عمل به تکالیف الهی است. ملت ایران در این ۴۰ سال عزت و اقتدار خود را از انجام و عمل به تکلیف خدای متعال به‌دست آورده است.

او با اشاره به ترس دشمنان از اقتدار ایران تصریح کرد: ۳۱ سال از پایان جنگ گذشته و هیچ‌کس در این سال‌ها جرأت نکرده حتی یک شلیک به سمت ایران انجام دهد و این علی‌رغم همه دشمنی‌ها است. عنایت و اثر خون شهدا و تجربیات دفاع مقدس سبب شده دشمنان حتی فکر تعرض به ایران را به خود راه ندهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن سراغ حزب‌الله، یمنی‌ها، عراقی‌ها و گروه‌های فلسطینی رفته و در همه این نبرد‌ها بدون استثنا شکست خورده است. آن‌ها حتی به این شکست‌ها اعتراف هم کرده‌اند. رئیس‌جمهور آمریکا رسماً اعلام کرد ائتلاف مبارزه با دولت سوریه شکست خورده و این شکست در برابر انقلاب اسلامی است.

او اظهار کرد: دشمنان گمان می‌کردند در یک هفته مردم یمن را شکست می‌دهند در حالی که ۵ سال است که در باتلاق یمن گیر کرده‌اند و امروز دست به دامان ایران شده‌اند. همه این‌ها نص صریح وعده الهی است که ملت ایران به تکلیف عمل کرده است.

سردار فدوی با اشاره به حوادث صدر اسلام، افزود: تا زمانی که مردم پای کار و گوش به فرمان فرامین الهی باشند، وعده‌های خدا تحقق می‌یابد. در زمان پیامبر هم آن‌جا که مردم همراه پیامبر بودند، پیروز و هر جا با پیامبر همراهی نکردند، شکست خوردند. دشمنان در مسایل مادی از ما جلوتر هستند، اما همیشه شکست خورده‌اند. این حاصل عمل به انجام تکالیف از سوی مردم است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقتی مردم در کارزار سخت نبرد با دشمنان و تقدیم جان، پیروز شده‌اند، حتماً در سایر میادین که سخت هم نیستند، پیروز خواهند شد. شان مردم ایران در مسائل اقتصادی این وضعیت نیست. علت اینکه در مسائل اقتصادی این وضعیت را داریم به این خاطر است که تا کنون در این میدان به تکالیف عمل نشده و پای کار نبوده‌ایم.

او گفت: خام‌فروشی نفت از ابتدای انقلاب یک مسئله بوده و همه دولت‌ها می‌خواستند مشکل وابستگی بودجه به نفت خام را حل کنند، اما تا کنون حل نشده است. علت این مشکل آن است که پای کار نبوده‌ایم. قطعاً امسال بشارت‌های عظیمی برای مردم خواهد بود و مهم این است که مردم و مسئولان پای کار باشند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وفاق و همدلی در استان خراسان‌شمالی گفت: همدلی و هم‌افزایی خوبی در استان وجود دارد و امیدواریم خبر‌های خوبی از این استان بشنویم. سپاه در استان منشا خدمات و ماموریت‌های وسیعی بوده و اقدامات مبارکی انجام داده است.

در این مراسم سرهنگ ابوالقاسم چمن به عنوان فرمانده جدید سپاه خراسان شمالی معرفی شد.

پیش از این سردار حسن مرتضوی فرمانده سپاه استان بود که با حکم فرماندهی کل سپاه به عنوان فرمانده قرارگاه شمال شرق سپاه منصوب شد.

انتهای پیام/ ر

اقتدار ایران اسلامی دشمن را وادرا به اعتراف کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
اقتصاد خراب هست قبول بوجه کم هست قبول تحریم هستیم قبول باید مردم سختی بکشند مقاومت کنند قبول اگرنیس اگربرای ملت نیس برای مسئولین و خانواده هاشون هم پس نباشه همه یک دست ویک صدا سختی را تحمل کنیم ومقاومت کنیم چرا یک مسئول دلسوزکه دست مدیران نجومی بگیر را رومیکنه وشفاف سازی میکنه از سوی رئیس دولت برکنارمیشود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
دشمن خارجی جرات تعدی به این مرزوبوم رو نداره
انچه که برای کشور و نطام خطرناک فساد تبعیض و چپاول بیت الماله
به این مسایل ورود کنید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۳:۰۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
شأن مردم ایران، چنین وضعیت اقتصادی نیست. در این حال رفتار برخی مسئولین و آقازاده هایشان هم در شأن مردم ایران نیست.