مکان یابی برای ایجاد پارکینگ‌های عمومی در کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان گفت: برای ساخت پارکینگ جانمایی و مکان‌یابی در مسیر‌های مورد نیاز شهر اقدام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زنگی‌آبادی ،مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان، بر ضرورت توسعه‌ی پارکینگ‌های عمومی تاکید کرد.

علی زنگی‌آبادی گفت: به همین دلیل سازمان به جانمایی و مکان‌یابی در مسیر‌های مورد نیاز اقدام کرده است.

او ادامه داد:  زمین‌های خالی‌ای که در محدوده‌های میدان آزادی تا میدان شهداء قرار دارند؛ با تلاش سازمان شناسایی و پس از مذاکره با صاحبان آن‌ها و انعقاد تفاهم نامه، در خصوص احداث پارکینگ موقت توسط سازمان یا خود صاحبان آن‌ها اقدام می‌شود.

زنگی‌آبادی با اشاره به اینکه تعدادی از پارکینگ‌های سطح شهر که معمولا در محور اصلی از میدان آزادی تا شهداء قرار دارند، مربوط به شهرداری و زیر نظر سازمان هستند، گفت: با این حال با توجه به حجم خودرو‌ها و وجود مراکز پزشکی و تجاری زیاد در محور اصلی شهر، باز هم نیاز به احداث پارکینگ‌های بیشتری است.

او با بیان اینکه در حال حاضر چند پارکینگ در نقاط مختلف شهر به ویژه در تقاطع سمیه مشغول به ارائه خدمات هستند، افزود: در حال حاضر ۳ پارکینگ طبقاتی در خیابان‌های فتحعلیشاهی، آزادی و تجلی داریم و چند ملک دیگر نیز برای احداث پارکینگ در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری کرمان تصریح کرد: در این راستا جذب سرمایه گذار توسط سازمان سرمایه گذاری برای احداث پارکینگ در برنامه کاری قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی

لزوم ایجاد پارکینگ طبقاتی در شهر کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار