معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد;

ایلام پایتخت مناطق ورزشی غرب کشور

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان، استان ایلام را پایتخت مناطق ورزشی در غرب کشور دانست.

ایلام پایتخت مناطق ورزشی غرب کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ;تقی زاده معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشورمان در آیین تودیع و معارفه مدیرکل وررش و جوانان استان با استفاده از ظرفیت های موجود در استان گفت : در چند سال اخیر شاهد پیشرفت ها و تحولات عظیمی در بحث توسعه زیرساخت ها در ورزش و جوانان استان ایلام بودیم که قابل تقدیر است.

او ادامه داد : در حال حاضر سرانه فضای ورزشی در استان ایلام از مرز یک متر به ازای هر نفر عبور کرده که استان ایلام را در جایگاه اول کشور قرار داده است.

تقی زاده به هم مرزی با کشور عراق اشاره کرد و افزود : همسایگی استان ایلام با سه استان کشور عراق می تواند نقش مهمی در توسعه ورزش استان و برگزاری مسابقات بین المللی داشته باشد.

معاون پارلمانی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان کشور در ادامه به نقش جوانان در پیشرفت و توسعه کشور اشاره کرد و گفت : بیش از ۲۷ در صد از جامعه کشور را جامعه جوان تشکیل می دهد که با توجه به این ظرفیت می توان شاهد تزریق نشاط و شادابی به جامعه بود.

در پایان نیز با تشکر از زحمات چند ساله بهروز حیدرزاده ، مظفر علیشاهی بعنوان مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان ایلام منصوب شد.

انتهای پیام/با

آیین تودیع و معارفه مدیرکل وررش و جوانان استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.