حضور پررنگ مردم در اهداء نذورات

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: مردم مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی نیز در عید سعید قربان مشارکت داشته اند.

رفیعی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در روز عید سعید قربان هزار و ۲۰۰ رأس دام در سطح استان قربانی شده است.

وی افزود: ندورات قربانی مردم بعد از طی مراحل بهداشتی با نظارت اداره دامپزشکی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان ادامه داد: برابر سرانه‌ی تعریف شده برای خانواده‌های یک و دو نفره مقدار یک کیلوگرم گوشت، خانواده‌های سه و چهار نفره مقدار دو کیلوگرم و برای خانواده‌های چهارنفره به بالا سه کیلوگرم گوشت داده خواهد شد.

رفیعی اضافه کرد: اولویت در اهدای نذورات به خانواده‌های بی سرپرست، ایتام و سالمندان است.

او با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قربانی تا الان به صورت کالا تحویل پایگاه ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری در سطح استان شده است گفت: مردم مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان به صورت نقدی نیز در عید سعید قربان مشارکت داشته اند.

عرب نژاد مدیرکل بهزیستی استان نیز با بیان اینکه نذورات مردم به ارزش چهارصد و یک میلیون تومان تا به الان به دست ما رسیده است افزود: بیشترین مشارکت توسط مردم شهرستان بیرجند و اهدایی به پایگاه حضرت علی اکبر بهزیستی بیرجند بوده است.

انتهای پیام / ط ا

قربانی هزار و ۲۰۰ رأس دام در سطح استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.