برگزاری همایش سازمان‌های مردم نهاد در قزوین

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،بیدخام مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین در ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین گفت: سازمان‌های مردم نهاد، بازوان اصلی دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سلامت اجتماعی، کاهش آسیب‌ها و پیشرفت و توسعه جامعه هستند و باید از ظرفیت آن‌ها به بهترین نحو استفاده کرد.

بیدخام اضافه کرد: دبیرخانه هیات نظارت بر سازمان‌های مردم نهاد استان در سال گذشته هشت جلسه برگزار و با ۵۳ مورد تقاضای راه اندازی سازمان مردم نهاد در استان مواقفت کرد که ۳۵ مورد ثبت شده است.

او با بیان اینکه فرایند صدور مجوز‌های سازمان های مردم نهاد در استان تسهیل شده است، افزود: درخواست متقاضایان بعد از ثبت نام در سامانه هیات نظارت و دریافت تاییدیه برای استعلام‌های چهارگانه به دستگاه‌های مرتبط ارجاع می‌شود.

این مسئول گفت: بحث تخصصی شدن سمن‌ها مورد نظر هیات نظارت است تا کسانی که اعلام آمادگی کرده اند بتوانند به صورت تخصصی به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی با تاکید بر موضوع توانمندسازی سمن‌ها افزود: سال گذشته تمامی دوره‌های مورد نیاز سمن‌ها از قبیل آشنایی با قوانین مالیاتی، تسهیل‌گری و پرپوزال نویسی، همایش مدیریت بحران و کارگروه‌های تخصصی دیگر برگزار شد.

انتهای پیام/ک

ششمین همایش سالانه سازمان‌های مردم نهاد استان قزوین

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.