افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت +تصویر

به تازگی اطلاعات مشخصات گوشی جدید Meizu 16s Pro برای مدت کوتاهی در سایت رسمی شرکت سازنده آن منتشر و پس از مدتی حذف شد.

افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نام Meizu زیاد در بین تولیدکنندگان تلفن همراه آشنا به نظر نمی‌‎رسد اما باید گفت که این شرکت سال‌هاست که به طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند می‌پردازد. در ضمن این شرکت به تازگی قصد رونمایی از یک نسخه جدید و بهبود یافته از گوشی‌ است که چندی پیش رونمایی کرده بود.

شرکت Meizu پرچمدار خود را با نام 16s در ماه آوریل عرضه کرد و گفته می‌شود که به زودی نسخه بهبود یافته آن که 16s Pro نام دارد رونمایی می‌شود. اطلاعات مشخصات و طراحی این دستگاه برای مدت کوتاهی در وبسایت رسمی Meizu وجود داشت، اما سریعا از آن حذف شد.

مشخصات منتشر شده از گوشی Meizu 16s 

بر اساس اطلاعات منتشر شده این دستگاه دارای یک صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی است که درون خود یک حسگر اثر انگشت دارد. طراحی کلی گوشی Meizu 16s روی مدل جدید حفظ خواهد شد، زیرا عمدتاً بر ارتقا مشخصات اصلی تمرکز شده است.

این اولین باری نیست که بعضی از اطلاعات گوشی 16s Pro فاش می‌شود، زیرا قبلا مشخصات این دستگاه در اوایل جولای در سایت Taobao، خرده فروش چینی، به صورت خلاصه و به مدت کوتاه منتشر شده بود. تاکنون یکی از مهم‌ترین اطلاعاتی که ما می‌دانیم این است که در این گوشی از تراشه +Snapdragon 855 استفاده شده که به وسیله یک رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود.

در ادامه صفحه مشخصات منتشر شده در سایت Meizu را مشاهده می‌کنید:

افشای مشخصات گوشی Meizu 16s Pro در سایت رسمی این شرکت +تصویر


بیشتر بخوانید: شرکت Realme به فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یافت


در تصاویر فاش شده از این گوشی در جلوی آن یک دوربین سلفی معمولی به چشم می‌خورد که در حاشیه دستگاه قرار دارد. اما به دوربین پشتی یک سنسور سوم اضافه شده است که به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنز ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید اضافه شده است. با یک نگاه کوتاه به برگه مشخصات فاش شده این گوشی متوجه می‌شویم Meizu 16s Pro از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و در آن رابط کاربری FlymeOS ۸ روی اندروید ۹ پای تعبیه شده است.

انتهای پیام/

مشخصات و طراحی ظاهری گوشی Meizu 16s Pro  فاش شد

برچسب ها: فناوری ، گوشی هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار