سه کشته و زخمی بر اثر واژگونی پراید در جیرفت

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: واژگونی خودروی سواری پراید در محور جیرفت به ساردوئیه یک کشته و ۲ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ دادمولا آبکار فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: گزارش یک سانحه رانندگی در محور جیرفت به ساردوئیه واقع در منطقه سربیژن اعلام و بلافاصله یک تیم از قرارگاه به محل تصادف اعزام شد.

آبکارافزود: پس از بررسی کارشناسان، ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه علت بروز سانحه اعلام شد.

او تصریح کرد: راننده سواری پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

سرهنگ آبکار با بیان اینکه در این سانحه رانندگی ۲ نفر مصدوم شدند، گفت: مصدومان از طریق مرکز فوریت‌های پزشکی برای مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

فرمانده قرارگاه پلیس راه جنوب کرمان گفت: رانندگان با رعایت مقررات رانندگی از بروز چنین حوادث دلخراشی جلوگیری کنند.

او افزود: محور جیرفت به ساردوئیه یکی از جاده‌های دو طرفه و کوهستانی شهرستان جیرفت به شمار می‌رود و تا کنون تصادف‌ها و صحنه‌های دلخراشی را برای مردم جنوب کرمان رقم زده و باریک بودن این جاده باعث می‌شود کوچکترین بی احتیاطی، منجر به تصادف شود.

۲ مسیر برای ارتباط مردم هفت شهرستان جنوبی کرمان با مرکز استان وجود دارد، یکی جاده جیرفت به دهبکری و سه راهی بم و دیگری جاده دلفارد که هر دوی  این مسیر‌ها کوهستانی هستند و اتوبان جیرفت به سه راهی بم با حمایت دولت در مسیر پیشرفت قرار گرفته و تا کنون ۲۵ کیلومتر از این بزرگراه کوهستانی به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ی

واژگونی خودرو مرگ راننده را در جیرفت رقم زد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار