استان زنجان پتانسیل‌های بیشتری در بخش کشاورزی دارد

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس در آیین تکریم ومعارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت:استان زنجان پتانسیل‌های بیشتری در بخش کشاورزی دارد.

استان زنجان پتانسیل‌های بالاتری در بخش کشاورزی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مهندس جوادی قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی درامور مجلس با بیان اینکه امروزه شرایط کشور سختر و پیچیده‌تر از شرایط هشت سال دفاع مقدس است افزود: امروزه بیشترین ذخایر استراتیک کشور را دارا هستیم.

وی با بیان اینکه پیک بحران‌ها را سپری کردیم اظهار کرد:این تحریم‌ها باعث شده که نگاه همه به تولید داخلی باشد و در اقتصاد مقاومتی موفق عمل کردیم و همینطور باعث جذب سرمایه گذار درداخل کشور شدیم.

مهندس جوادی با اشاره به اینکه تولید گندم در داخل کشور به شش میلیون تن رسیده ادامه داد: باید همه در صدد باشند که در تولید شکر هم با ۹۰ در صد به خود کفا برسیم.

حقیقی استاندار زنجان هم در این مراسم با اشاره به اینکه در نگه داری قیمت گوشت جزء یگانه استان‌ها در سال گذ شته بودیم افزود:جمع پروژه‌های افتتاحیه در سال گذشته ۶۸۷ میلیارد تومان بود که که امسال ۹۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

همچنین در این مراسم دکتر جعفری رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان هم گفت:در بخش کشاورزی با چالش‌های مواجه هستیم که مهم‌ترین آن کمبود سرمایه گذار در بخش کشاورزی است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در مبارزه با آفت سن گندم جزء استان‌های پاک بود افزود: پرورش آبزیان سرد آبی شمال غرب زنجان به ۱۶ هزار تن رسیده است.

در این مراسم مهندس تاراسی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان منصوب شد.

 

انتهای پیام/ر

آیین تکریم ومعارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان 

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، گندم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.