انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و گروه سرمایه گذاری انتخاب

مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در دیدار با نماینده رسمی این گروه سرمایه گذاری در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به انعقاد تفاهم نامه در سطح ملی؛ این استان نیز مذاکرات لازم جهت عملیاتی نمودن آن را آغاز کرده است و امیدواریم به زودی در سطح آذربایجان شرقی نیز عملیاتی شود.

او در خصوص اهداف این تفاهم نامه همکاری اظهار داشت: تفاهم نامه فی مابین بانک توسعه تعاون و گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در راستای توسعه و گسترش همکاری و ارایه خدمات و تسهیلات بانکی جهت خرید محصولات گروه یادشده در چهارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین در مطابقت با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و در جهت حمایت از تولید کنندگان و رونق تولید و حفظ و توسعه اشتغال داخلی منعقد شده است.

به گفته رضایی بانک توسعه تعاون نسبت به ارایه خدمات بانکی در قالب کارت اعتباری مرابحه جهت خرید محصولات گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب با نرخ ۱۵ درصد و با بازپرداخت ۱۲ الی ۳۶ ماهه در چهار چوب سیاست‌های اعتباری به متقاضیان این طرح اقدام می‌کند.

بر اساس توافقات صورت گرفته به زودی شعب بانک توسعه تعاون در سراسر استان امکان واگذاری کارت‌های اعتباری مرابحه با گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب را خواهند داشت.

 

انتهای پیام/ش

تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و گروه سرمایه گذاری انتخاب منعقد شد

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.