افتتاح ۱۲ چمن مصنوعی در روستا‌های استان یزد

مدیرکل ورزش وجوانان استان یزد گفت: تا پایان هفته آینده ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستا‌های استان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان از افتتاح ۱۲ زمین چمن مصنوعی روستایی خبرداد و گفت: تاکنون ۳۵ چمن مصنوعی در روستا‌های استان به بهره برداری رسیده که ۱۲ چمن مصنوعی تا پایان هفته آینده در روستا‌های اطراف استان افتتاح می‌شود.

او افزود:  خوشبختانه تاکنون توانستیم در روستا‌هایی که حتی ۱ متر فضای سرانه ورزشی نداشتن، فضا و سرانه ورزشی آن ها را افزایش دهیم ودر پی آن ۷۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد همچنین از افتتاح  ۲۲ چمن مصنوعی دیگر تا پایان سال در روستا‌های استان خبر داد.

او افزود:خوشبختانه تاکنون توانستیم در روستا‌هایی که حتی ۱ متر فضای سرانه ورزشی نداشتن، فضا و سرانه ورزشی آن هارا افزایش دهیم و در پی آن ۷۰ خانه ورزش روستایی افتتاح شده است.

شریعتی گفت: پیش بینی شده برای روستا‌های محرومی که فضای ورزشی ندارند حداقل چمن مصنوعی ۱۰۰۰ متری برای آن‌ها احداث شود.

وی درادامه به تکمیل پروژه دومیدانی تا پایان سال اشاره کردو افزود: با در تلاشیم مجموعه دومیدانی استان را تا پایان سال ۹۸ به پایان برسانیم وبهره برداری شود.

مدیر کل ورز وجوانان استان با بیان اینکه ۴۳ پروژه ورزشی امسال در دست کار هست گفت: ۴۳ پروژه در حوزه ورزش وجوانان تا پایان سال در دست کار هست که پیشنهاد اعتبار آن‌ها انجام شده ودر تلاشیم درایام مهم امسال بعضی از این پروژه هارا به پایان برسانیم.

او در پایان به پروژه‌های پیست دوچرخه سواری، جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه‌ها و اسکور برد ورزشگاه شهید نصیری اشاره کرد و افزود: این سه پروژه پروژه ملی است که اعتبارات آن باید از سوی وزارت تامین شود که تا کنون کمتر از نیمی از اعتبارات این پروژه‌ها پرداخت شده که با این وجود هنوز نتوانستیم نسبت به تکمیل آن‌ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ی

۱۲ چمن مصنوعی تا پایان هفته آینده در روستا‌های استان یزد افتتاح می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار