کشف ۱۴ کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک از سوداگران مرگ در نیشابور

سوداگران مرگ در نیشابور با مقادیر زیادی مواد مخدر دستگیر شدند.

کشف ۱۴ کیلو و ۱۷۰ گرم تریاک از سوداگران مرگ در نیشابوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سرهنگ حسین دهقانپورفرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال موادمخدر با چند خودرو در پوشش خانواده در مسیر کاشمر به نیشابور، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع دستورات هوشیاری از مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به گشتی‌های انتظامی شهرستان نیشابور صادر و همزمان دو تیم از ماموران عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر نیشابور پس از هماهنگی‌های قضائی با پشتیبانی اطلاعاتی اقدام به برقراری ایست و بازرسی مقطعی در مسیر بخش میان جلگه کردند.

دهقان پورافزود: ماموران انتظامی حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید و ۲ دستگاه سواری پژو مظنون که رانندگان خودرو‌ها با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست پلیس با تغییر ناگهانی مسیر قصد فرار داشتند که بلافاصله با استفاده از علایم هشدار هر سه خودرو متوقف شدند.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو پراید ۱۰ کیلیو و ۱۴۰ گرم تریاک و در بازرسی از ۲ خودرو پژو ۴۰۵، ۴ کیلو ۳۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به دستگیری ۳ متهم در این زمینه، بیان کرد: متهمان دستگیرشده با تشکیل پرونده مقداتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
انتهای پیام// س. ح
 
دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در مسیر نیشابور به کاشمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.