معاون استاندار اردبیل:

تامین اعتبار پروژه چهار خطه پارس آباد - سربند از محل اعتبارات ملی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل از تامین اعتبار پروژه چهار خطه پارس آباد - سربند از محل اعتبارات ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل امروز در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار گفت: لازم است دستگاه‌های ذیربط در جابجایی تاسیسات مسیر پروژه اهتمام جدی کنند.

او با بیان اینکه این پروژه با هزینه کرد ۱۲ میلیارد تومان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: تکمیل و نصب تجهیزات پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان پارس آباد نیز با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۱ میلیارد تومان هزینه کرد در مرحله واگذاری به پیمانکار می‌باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به تبدیل راه روستایی عربلو -حاج عوض بطول ۱۹ کیلومتر به راه فرعی گفت: با تامین اعتبار لازم انجام مطالعه اجرای این پروژه در دستور کار قرار دارد که یکی از محور‌های حادثه خیز در سطح شهرستان می‌باشد.

امامی یگانه در ادامه از تعیین تکلیف کمربندی شهر بیله سوار خبر داد و افزود: واگذاری این پروژه به پیمانکار در مرحله نهایی است.

معاون استاندار اردبیل با اشاره به اجرای پروژه تعریض محور بیله سوار - سه راهی گوگ تپه گفت: تسریع در جابجایی تاسیسات مسیر پروژه و تکمیل عملیات اجرایی آن با جدیت دنبال می‌شود.

او چهار خطه کردن محور‌های مواصلاتی را یکی از برنامه‌های استان در کاهش تصادفات جاده‌ای برشمرد و گفت: امسال حدود ۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان چهارخطه می‌شود.

انتهای پیام/ع

چهار خطه کردن محور‌های مواصلاتی منجر به کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.