برگزاری ۱۵۵ برنامه در سطح شهر اصفهان به مناسبت عید غدیر خم

مسئول اطلاع رسانی اداره ارتباطات شهرداری اصفهان گفت:با توجه به در پیش بودن عیدغدیر نزدیک به ۱۵۵ برنامه در سطح شهر اصفهان ازسوی شهرداری برگزار خواهد شد.

ناجی مسئول اطلاع رسانی اداره ارتباطات شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: جشن خبر بزرگ در باغ فدک را ازجمله برنامه‌های ویژه ایام عید غدیر دانست و گفت: این جشن از ۲۴ لغایت ۲۶ مرداد با ظرفیت بیش از ۱۵ هزار نفر برگزار خواهد شد.

ناجی گفت: با توجه به در پیش بودن عیدغدیر نزدیک به ۱۵۵ برنامه در سطح اصفهان توسط شهرداری برگزار خواهد شد تا علاوه بر فضایی پرنشاط در شهر، برنامه‌هایی با محتوای دینی به شهروندان ارائه کنیم.

او ادامه داد: همواره تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های شهروندان، کانون‌های فرهنگی، نهاد‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌ها به خصوص رویداد‌های مذهبی و ملی استفاد کنیم.

مسئول اطلاع رسانی اداره ارتباطات شهرداری با اشاره به اینکه اداره‌ای با نام مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی داریم گفت: با آغوش باز از طرح‌ها و ایده‌های نهاد‌های مدنی و کانون‌های فرهنگی استقبال می‌کند.

ناجی افزود: فراخوانی از سوی اداره مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی سازمان برای جلب همکاری و استفاده از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های فرهنگی منتشر شد تا برنامه‌های خود محور عیدغدیر را ارائه دهند، به این ترتیب شهروندن نیز در خلق رویداد‌های شهری اصفهان سهیم باشند.

او در خصوص برنامه‌های دهه ولایت بیان کرد: باتوجه به اینکه تاریخ برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان نزدیک می‌باشد باید از آن به بهترین شکل بهره برداری شود در این خصوص شهرداری هم برنامه‌های متناسب با کودکان را در دستور کار خود قرار داده است.

ناجی در پایان اذعان داشت: تلاش کردیم برنامه‌های دهه ولایت به طور عادلانه وبصورت پراکنده در تمام مناطق شهر اصفهان اجرا شود که امیدوارم رضایت شهروندان را به دنبال داشته باشد.


انتهای پیام/م
 

برنامه های عید غدیر شهرداری برای شهروندان اصفهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.