واکنش سرمربی پرسپولیس به درگذشت فوتبالیست آرژانتینی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به درگذشت هم‌تیمی سابق خود در تیم ملی آرژانتین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خوزه لوئیس براون، فوتبالیست سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین که در فینال جام جهانی ۱۹۸۶ برای تیمش گلزنی کرده بود در سن ۶۲ سالگی درگذشت. در پی این اتفاق، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود نوشت: آرزوی صبر برای خانواده و بستگانت می‌کنم. در آرامش بخواب.

گابریل کالدرون و خوزه لوئیس براون در یک تورنمنت با هم در تیم ملی آرژانتین به میدان رفتند که کوپا آمه‌ریکا ۱۹۸۹ بود که در آن تیم ملی فوتبال آرژانتین به عنوان سومی این رقابت‌ها دست یافت.

محل دیدار بازی پرسپولیس و گل گهر مشخص شد

خبر دیگر اینکه تیم فوتبال پرسپولیس فردا (چهارشنبه) در دیداری دوستانه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که طبق هماهنگی‌این بازی‌ها پشت در‌های بسته و دور از چشم خبرنگاران و هواداران برگزار خواهد شد.

با وجود اینکه محل تمرینات تیم پرسپولیس از روز گذشته از ورزشگاه شهد کاظمی به ورزشگاه خیریه عمل منتقل شده، اما بازی فردا با گل‌گهر در ورزشگاه کارگران انجام می‌شود.

ورزشگاه کارگران در دهه ۷۰ محل تمرینات تیم پرسپولیس بود و به نوعی سرخ‌پوشان در خانه قدیمی خود میزبان تیم سیرجانی خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

آرای کمیته تعیین وضعیت/ نورمحمدی‌ها پرسپولیس و پدیده را محکوم کردند

فتاحی: دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی ۳۱ مرداد برگزار می‌شود

برنامه دیدار‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
البته آرامش قبل از طوفان
آخرین اخبار