آغاز به کار نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک فارس

نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع کوچک و متوسط استان فارس با حضور معاون وزیر صمت و مسوولان استانی در شیراز آغاز به کار کرد.

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی فارس در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۷۰ شرکت در قالب ۳۰۰ غرفه در چهار سالن سرو، بهار، نرگس و ملاصدرا به ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود می‌پردازند.

او افزود: حضور، عرضه و رقابت تولید کنندگان در نمایشگاه‌ها در شرایط فعلی می‌تواند به معرفی، توسعه، و ارتقاء کمی و کیفی تولیدات و خدمات کمک کند و بدون شک حمایت استانداری فارس و شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در برگزاری این رویداد در سال رونق تولید می‌تواند برای توسعه اقتصادی کشور مهم و راه گشا باشد.

موسوی زمینه فعالیت مشارکت کنندگان را صنایع غذایی و کشاورزی، صنایع شیمیایی، صنایع فلزی، صنایع کانی غیر فلزی، صنایع نساجی و سلولزی و صنایع برق و الکترونیک اعلام کرد و ادامه داد: ۹۲ درصد غرفه‌داران از استان فارس و مستقر در شهرک‌های صنعتی فارس هستند که از یارانه شرکت شهرک‌های صنعتی جهت حضور در این نمایشگاه برخوردار شده‌اند.

موسوی با اعلام اینکه در زمان برگزاری این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی متفاوتی برپا می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی شده است که همه روزه مدیران و هیأت‌های تجاری از شهرک‌های صنعتی استان‌های تهران، کهگیلویه و بویر احمد، همدان، اصفهان و خوزستان و همچنین هیأت ۱۲ نفره تجاری از کشور عراق به اتفاق رئیس اتاق بازرگانی، و نیز رایزنان بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در برخی کشور‌ها و مدیران میز‌های تجاری سازمان توسعه تجارت ایران از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی فارس گفت: تمامی علاقه‌مندان، متخصصان و عموم مردم می‌توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۵ مرداد همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس مراجعه کنند.

در آئین گشایش این نمایشگاه از کتاب بانک جامع صنایع استان فارس رونمایی شد و مجوز اولین شهرک صنعتی خصوصی کشور توسط معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار فارس اعطا شد.
انتهای پیام/م

برپایی نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های صنایع کوچک فارس 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار