معاون مدیرعامل در امور مهندسی و توسعه شرکت نفت مطرح کرد؛

تولید تمام لوله های موردنیاز ایران در کارخانه های لوله سازی اهواز + تصاویر

دهقان محور عمده پروژه شرکت لوله سازی اهواز و فولاد اکسین خوزستان را خط لوله ۴۲ اینچ یکهزار کیلومتری عنوان و بیان کرد: تمام لوله موردنیاز در ایران به وسیله کارخانه لوله سازی اهواز و ۲ کارخانه دیگر تولید می‌شود.

رضا دهقان معاون مدیرعامل در امور مهندسی و توسعه شرکت نفت در سفر یک روزه به اهواز و در حاشیه بازدید از شرکت لوله سازی اهواز و فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، گفت: این شرکت لوله‌های موردنیاز پروژه خط لوله انتقال نفت خام از گره به جاسک را تامین می‌کند.

او پروژه مذکور را یک پروژه ملی عنوان کرد و افزود: روزانه یک میلیون بشکه نفت خام تولیدی در میادین غرب کارون را از طریق گره به بندر جاسک منتقل کرده و از آنجا از طریق نفکش‌ها برای انجام صادرات آماده می، شوند.

دهقان محور عمده این پروژه را خط لوله ۴۲ اینچ یکهزار کیلومتری عنوان و بیان کرد: تمام لوله موردنیاز در ایران به وسیله کارخانه لوله سازی اهواز و ۲ کارخانه دیگر تولید می‌شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: این لوله‌ها به ورق نیاز دارند که تلاش کردیم بخشی از ورق موردنیاز را در ایران تولید کنیم

رضا دهقان تصریح کرد: بدلیل اینکه تولید این ورق‌ها نیازمند بهره مندی از تکنولوژی خاصی است، امکان تولید تمام لوله موردنیاز امکانپدیر نیست.
او در ادامه گفت: در راستای سیاست‌های وزارت نفت مبنی بر حداکثرسازی تولید داخل، شرکت ملی نفت ایران یک تفاهم ۳ جانبه با شرکت فولاد مبارکه اصفهان، اکسین صنعت و لوله سازی اهواز دارد.

 

ورود معاون مدیرعامل شرکت نفت به اهواز

ورود معاون مدیرعامل شرکت نفت به اهواز

ورود معاون مدیرعامل شرکت نفت به اهواز

انتهای پیام/گ

افزایش تولید در شرکت لوله سازی اهواز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.