برگزاری جشن بزرگ غدیر در بیرجند

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حاجی‌زاده، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد و گفت: این مراسم در شب عید غدیر و با حضور آیت‌الله قوامی امام جمعه پردیسان قم خواهد بود.


او افزود: ویژه برنامه‌های دهه ولایت همزمان با سراسر کشور در خراسان‌جنوبی نیز اجرا می‌شود.


حاجی‌زاده به دیدار با حدود ۲۰ خانواده شهدای سادات در بیرجند طی هفته جاری اشاره کرد و گفت: گلباران مزار شهدا در روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۸ با حضور نماینده، ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و مسؤولین استانی صورت خواهد گرفت.


دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در نماز سیاسی عبادی جمعه هفته جاری تجلیل از سادات را خواهیم داشت، ادامه داد: روز شنبه ۲۶ مردادماه به مناسبت ورود آزادگان به میهن برنامه دیدار با چند خانواده آزاده از سادات درنظر گرفته شده است.


حاجی‌زاده گفت: روز دوشنبه ۲۸ مردادماه ایستگاه‌های صلواتی در اکثر معابر و خیابان‌های شهر برپا می‌شود و فضای شهر را متحول خواهند کرد.


وی از برگزاری جشن بزرگ غدیر در مسجد امام حسین (ع) بیرجند خبر داد و افزود: این مراسم در شب عید غدیر و با حضور آیت‌الله قوامی امام جمعه پردیسان قم خواهد بود.


دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر خراسان‌جنوبی گفت: در روز عید غدیر برنامه تجمع و تجدید میثاق مردم با ولایت از ساعت ۹ الی ۱۱ در محل دفتر نماینده، ولی فقیه در خیابان مطهری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ب


برپایی جشن عید غدیر در خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.