رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود

مخبر گفت: هدف ما در پویش مشق احسان ارسال ۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر به مناطق کم برخوردار کشور است.

۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم کشور ارسال خواهد شد/ارسال ۳۰ هزار بسته به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان اظهار کرد: صنایع فرهنگی در کشور صنایع غریبی است و دشمن سرمایه گذاری زیادی در بخش فرهنگی می‌کند.


بیشتر بخوانید؛ ایجاد فرصت اشتغال جدید برای ۶۰ هزار نفر/ اهل رقابت با مردم، دولت و هیچ رانتی نیستیم


مخبر با بیان اینکه ۳۲ هزار میلیارد تومان گردش این صنعت در جهان است، افزود: این گردش مالی در داخل کشور کمتر از ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده و ۳۰ میلیارد از آن مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام است.

وی گفت: سال گذشته برای عدالت آموزشی اقدامات موثری از جمله مدرسه سازی، پشتیبانی علمی و توزیع لوازم ورزشی در مدارس و...صورت گرفت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته لوازم تحریر که هر کدام ۱۴ قلم را شامل می‌شد، بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

مخبر ادامه داد: علاوه بر این ۱۵۰ هزار بسته ستاد اجرایی و ۱۵۰ هزار بسته نیز به کمک مردم و نهاد‌ها به مناطق محروم ارسال شد.

وی با بیان اینکه هدف امسال ما توزیع ۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر است، گفت: ۲۵۰ هزار بسته توسط ستاد اجرایی و ۲۵۰ هزار بسته نیز با کمک مردم به این مناطق ارسال می‌شود.

مخبر ادامه داد: امیدواریم مردم در این پویش به ما کمک کنند و همزمان با تامین لوازم تحریر برای کودکان خود به فکر کودکان مناطق محروم نیز باشند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه سعی شده است این ۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر پیش از ۲۵ شهریور به کودکان مناطق محروم برسد، گفت: هر بسته تقریبا ۲۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.

وی گفت: محصولات به ذائقه مردم ایران اسلامی نزدیک شده و از سال گذشته استقبال خوبی برای این پویش شکل گرفته است.

مخبر با بیان اینکه مردم می‌توانند در طول سال کمک‌های خود را به شماره حساب‌های بنیاد احسان، ستاد اجرایی و ..، واریز کنند،گفت: ۳۰ هزار بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شده که تا اول مهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

توزیع لوازم تحریر در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار